eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFrancuziki,tfu, psia ich jucha › Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Date: Sat, 29 Jan 2011 15:28:31 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <ii186h$sv4$1@news.onet.pl>
    References: <ihut3l$ovk$1@usenet.news.interia.pl> <ihv9o5$vnc$2@news.onet.pl>
    <ihvmjb$437$1@mx1.internetia.pl> <ii0gcv$db3$1@news.onet.pl>
    <ii0qi7$hpb$1@mx1.internetia.pl> <ii149t$ecr$2@news.onet.pl>
    <q...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: nat-1.telenet.koba.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296311313 29668 83.175.152.14 (29 Jan 2011 14:28:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Jan 2011 14:28:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <q...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346353
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-29 15:03, J.F. pisze:
    > On Sat, 29 Jan 2011 14:22:02 +0100, Lewis wrote:
    >> W dniu 2011-01-29 11:29, Iksinski pisze:
    >>> Użytkownik "Sebastian Biały"<h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>> Za wysokie napiecie w instalacji. I to nie jest żart.
    >>> Możesz przybliżyć temat?
    >>
    >> Hmm jak dokręcenie klemy może wpłynąć na wysokość napięcia generowanego
    >> przez alternator? Wymiana reglera to owszem...
    >
    > Troche moze - wplywa na obciazenie alternatora i rozplyw pradu.
    >
    > W starych samochodach regulator jest w alternatorze i raczej bym sie
    > spodziewal odwrotnego efektu.
    > W nowych ponoc zaleznosci sa bardziej skomplikowane - napieciem
    > rzekomo dodatkowo steruje komputer.

    Tych reglerów wbudowanych w alternatory zazwyczaj bywało kilka rodzajów.
    Miały różne napięcia znamionowe, więc jeśli ktoś miał regler na 14.8V a
    fabrycznie był np na 13,8V to powrót do oryginalnego wiele zmieniał.


    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: