  • 51. Data: 2011-01-29 15:55:34
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 15:40:35 +0100, Filip KK wrote:

    >Chyba bardzo nie lubisz tej koleżanki co?

    A moze kolezanka jakos zle wplywa na samochody ?

    Nie mowcie mi ze to norma ? :-)

    J.

  • 52. Data: 2011-01-29 15:57:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 15:28:31 +0100, Lewis wrote:

    >Tych reglerów wbudowanych w alternatory zazwyczaj bywało kilka rodzajów.
    >Miały różne napięcia znamionowe, więc jeśli ktoś miał regler na 14.8V a
    >fabrycznie był np na 13,8V to powrót do oryginalnego wiele zmieniał.

    Tylko tu rzekomo pomoglo dokrecenie klemy na akumulatorze.

    J.

  • 53. Data: 2011-01-29 15:58:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 15:15:42 +0100, Irokez wrote:

    >Oj tak,
    >11 lat i ani jedna cewka nie padła w byłym Megane 1.6 - silnik K7M 90KM.
    >Bardzo przyjemne bezawaryjne auto (no oprócz krokowca co się zatarł)

    A ile kosztowaly wymiany kabli ?
    Moze na jedno wychodzi :-)

    J.

  • 54. Data: 2011-01-29 16:24:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-29 15:55, J.F. pisze:

    > A moze kolezanka jakos zle wplywa na samochody ?

    Zapewne tak, na samochód musiały oddziaływać złe emocje.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 55. Data: 2011-01-29 16:25:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-29 15:40, Filip KK pisze:

    > Chyba bardzo nie lubisz tej koleżanki co?

    A co miałem jej polecić jak akurat to jej się podobało? Używane BMW?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 56. Data: 2011-01-29 16:26:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-29 15:03, J.F. pisze:

    > W nowych ponoc zaleznosci sa bardziej skomplikowane - napieciem
    > rzekomo dodatkowo steruje komputer.

    Tak jest, w zależności od zapotrzebowania wzbudzenie alternatora steruje
    się płynnie napięciem.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 57. Data: 2011-01-29 16:37:44
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 22:41, Waldek Godel pisze:

    > A jak zacznie zawodzić? Jak wilk do księżyca, czy po prostu się psuć
    > jeszcze bardziej niż teraz?
    Cicho Waldku, przecież każdy szanujący się znawca motoryzacji w PL wie,
    że co niemieckie auto to niemieckie a zwłaszcza BMW i VW, ewentualnie
    jakiś japoniec pomimo produkcji i części z europejskich fabryk - gdzie
    stykają się z na linii produkcyjnej z francuskimi i włoskimi częściami.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 58. Data: 2011-01-29 16:41:20
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 14:14, Lewis pisze:

    > Yhy. Golf IV silnik AWP 1.8T 180KM padnięte dwie cewki ;)
    Jego i tak nie przekonasz, On woli żyć stereotypami i niezawodnością
    niemieckich aut :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 59. Data: 2011-01-29 16:48:51
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 14:17, jerzu pisze:

    > Może nie w Megane, ale w Renault.

    Sprawdzę jutro bo dziś mi się do auta nie chce iść - zimno :-)
    Napisze tylko tyle, że w rodzinie jest i Meganka II, Clio II, Clio III
    Grand Tour, Twingo I (było), jest i Twingo II, był Scenik II i Thalia I
    oraz sporo innych francusko wloskich autek ze sporymi przebiegami i nic
    - cewki nie chce padać :-) A zapomniałem w kropce I padła mi raz cewka
    :-) Jedyne co padło w okolicach silnika to czujnik impulsowy w Twingo I
    (auto miało 10 lat) oraz u ojca w Clio II po 9 latach łożyska w kołach i
    aku oraz raz odmówił posłuszeństwa zamek klapy (urwał się kabelek) -
    auto z 99'
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 60. Data: 2011-01-29 17:05:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 16:24:38 +0100, DoQ wrote:

    >Zapewne tak, na samochód musiały oddziaływać złe emocje.

    Nie chcesz mi chyba powiedziec ze to jest przecietna nowego samochodu?
    To w koncu Seat czy Daewoo ? :-)

    J.