    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <60512a6e$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <s2sqjb$mqm$1@gioia.aioe.org>
    <s2t08u$t22$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s37do7$c27$8@gioia.aioe.org>
    <s3ami9$7bi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s3eu5t$19kh$3@gioia.aioe.org>
    <s3fv82$qsf$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s3pltb$1mk4$2@gioia.aioe.org>
    <s3s7lv$pu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s3vnas$1u4c$2@gioia.aioe.org>
    <60647252$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <s4egk7$h0a$2@gioia.aioe.org>
    <606d9502$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <s4ubmj$d7g$2@gioia.aioe.org>
    <da6sobzmkrrw$.1r2mpiyye0fky$.dlg@40tude.net>
    <s5u0ef$5gs$2@gioia.aioe.org> <6082aee7$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <60832503$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <6083bf03$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <6083e80a$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Date: Sat, 24 Apr 2021 21:38:06 +0200

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.
    pl...
    Pan J.F. napisał:

    >Kilkanaście albo kilkadziesiąt minut to nie jest "chwilowe".

    Ale po telefonie na infolinie natychmiast przechodzilo ?

    >Na zatkany ostatni odcinek łącza to nie pomoże. A urządzenie końcowe
    >(DSLAM) żadnej priorytetyzacji robic nie umie.

    Ale pisales, ze bylo zatkane lacze miedzy DSLAM a "czyms wyzej".
    To trzeba na tym czyms priorytety wprowadzic.

    A czy te DSLAM takie glupie ... to mam watpliwosci.

    >Jest dokładnie odwrotnie. "Down" jest zawsze równe jak nożem uciął.
    >Natomiast "up" zostało przez operatora zaniżone względem możliwości
    >technologii. Jednak rozliczanie ruchu jest sekundowe, więc pierwsza
    >sekunda wysyłania idzie z pełną technologiczna prędkością.

    A to juz nie wiem, jak oni to szczelinowanie zrobili ...

    >Zmienić oczywiście może (o to go nawet przez chwilę podejrzewałem),
    >ale taki zapis nic nie da. "Dobroć" łącza jest pojęciem względnym.

    >Gdyby się radykalnie pogorszyło, to może bym i napisał. Ale jakoś
    >to mało prawdopodobne jest.

    Ale nic nie zapewniajacą umowe podpisales :-P

    J.