  • Data: 2021-03-23 16:45:12
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Treba było brać we frankach. A z idiota nie dyskutuj, bo czasu szkoda.

    Patrząc z perspektywy czasu - zapewne trzeba/można było brać we
    frankach, ale...
    w momencie brania musiałbym zaakceptować, że jestem idiotą - nie
    poradziłbym sobie psychicznie z takim zdaniem o samym sobie. Dlatego w
    sumie nie żałuję.
    Może dla frankowiczów aby nie wpaść w depresję (z powodu niskiej
    samooceny) jedynym wyjściem jest sądzenie się z bankiem.

    Poza tym solidnie się napracowałem (w sensie poświęconego na to czasu)
    aby kredyt był jak najtańszy. Udało mi się wyhaczyć kredyt w promocji
    (prowizja 0) i z niską marżą (0,99%).
    I na dokładkę miałem szczęście - wkrótce po tym jak go wziąłem WIBOR
    zaczął pikować na dół. Potem widząc zbliżającą się inflację miałem
    obawy, że WIBOR będzie wyprzedzał inflację, ale się okazuje, że nie.
    Mam coraz większe nadzieję, że niski WIBOR dotrwa do mojej ostatniej
    raty (listopad).
    P.G.