  • Data: 2021-03-24 12:06:19
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "trybun" napisał w wiadomości grup
    W dniu 22.03.2021 o 15:27, J.F. pisze:

    >Umowa jest jasna i precyzyjna, nie ma nic drobnym drukiem i żadnych
    >aneksów. A więc powtarzam pytanie co Cię skłania do stawania po
    >stronie takich złodziei - moda, zakładanie z góry że jestem frajer i
    >godzę się z taką rolą a więc różni hochsztaplerzy w stosunku do mnie
    >mogą się czuć bezpiecznie?

    Nie znam twojej umowy, ale ta moc nominalna to jest z gatunku
    "producent gwarantuje, ze panel nigdy nie dostarczy wiecej".

    Wiec nie wiem - jestes swiadomy klient, jestes nieswiadomy klient, z
    czego sobie zdawales sprawe, z czego nie zdawales.

    >Czyli ni mniej ni więcej sugerujesz że Polska może konkurować swoimi
    >drogami z Niemcami?

    Jak kiedys zwiedzalem prowincje pod Dreznem ... moze.
    No ale nie wiem gdzie mieszkasz, jest srednia polska, jest Wroclaw,
    Slask, Walbrzych i okolice ...

    >Przecie to oczywista sprawa że i w Niemczech czasem na drodze pojawi
    >się dziura, nie sposób jej także natychmiast załatać.

    Ona rosnie stopniowo.

    >Tymczasem od czasu gdy się przeprowadziłem na wieś to droga dojazdowa
    >do niej jest permanentnie dziurawa, całe jej remonty to dwu facetów z
    >łopatami którzy te dziury zasypują, za kilka godzin znowu w tym
    >miejscu dziury.

    Jakbys film obejrzal - to i w Niemczech wiedza, ze mozna zrobic
    porzadnie, ale to jest koszt, uciazliwosc i czas, a mozna zrobic byle
    jak.
    I to byle jak trwa od paru tygodni do paru lat.

    >Motywów nietrudno się domyśleć - położenie nowej nawierzchni to
    >minimum 10 lat spokoju, a więc dla gminy żadnych operacji finansowych
    >typu przetargi a więc żadnych nieoficjalnych korzyści dla władzy i
    >urzędasów.

    ale wiesz jaki to koszt? I ile wyniesie 10% od tego?

    Mozesz sie wojta pytac, czemu tak, ale pewnie powie, ze gmina nie ma
    pieniedzy na wszystkie drogi ... i bedzie mial racje.
    Poza tym co powiesz, jak ci te droge zamkna na 3 miesiace ?

    J.