  • Data: 2021-03-13 18:27:21
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13/03/2021 16:46, Marek wrote:
    > A jest to funkcjonalne?

    Z poziomu HA mogę Roobme wystartować, wymusić dokowanie, piknąc aby
    dowiedzieć się gdzie utknęła. Nie ma (na razie) mapy.

    Problem jednak w tym że to nie jest oficjalne api. To hackerstwo.

    Mimo że moja Roomba nie ma harmonogramu, to okazuje się że teraz ma.
    Może o to chodzi producentom. Że 0.01% cwaniaczków sobie dorobi funkcje
    która bangla normalnie w modelu za +500zł. Straszne, managerowie pewnie
    nie spią po nocach kombinując jak tych wszstkich nerów odstrzelić bo im
    rynek psują.