  • Data: 2021-03-10 15:25:49
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2021 o 13:41, J.F. pisze:
    > Użytkownik "trybun"  napisał w wiadomości grup

    > Ale chyba wiedziales o tym przed podpisaniem umowy ?

    Ale o czym? O tym że z instalacji 7.2KW przez pół godziny będę miał
    maksa wynoszącego 5.2KW to na pewno nie wiedziałem. Dlatego po raz setny
    -  czy 2/3 mocy nominalnej to norma dla paneli fotowoltaicznych?

    > No nie, jesli twoj dach optymalne pozycje starannie omija.
    >
    > Policz sobie kiedy bedzie najlepiej ... i czekaj do tego czasu :-)
    >
    > J.

    No to jest odpowiedź na moje powyższe pytanie.. Wobec tego mam kolejne -
    znasz kogoś kto osiąga maksa?