    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <rqak5d$1ipr$6@gioia.aioe.org> <rqb20f$8ma$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <rqfpen$l1k$4@gioia.aioe.org> <rqhim6$mou$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <rr55qr$d67$4@gioia.aioe.org> <5fd87037$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <rravd3$vnl$5@gioia.aioe.org> <5fd9075c$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5fd9defa$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5fda1503$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5fda3912$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5fdb5e8b$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5fdccbdf$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    Subject: Re: Fotowoltaika-opłacalność
    Date: Mon, 21 Dec 2020 15:45:02 +0100

    dyskusyjnych:72f8ec1c-01ac-47ec-971c-51b92327d58cn@g
    ooglegroups.com...
    piątek, 18 grudnia 2020 o 16:33:54 UTC+1 J.F. napisał(a):

    >Ale co tu dzwonić.

    Zadzwon, spytaj, moze czegos nie wiesz ...

    >1kWp produkuje rocznie ok 1000kWh- tego sprzedawca/expert nie zmieni

    Czyli ~600 zl ...

    >1kWp na dzisiaj to min 5000zł a u tych wszystkich doradców co
    >infolinie umawiają to bliżej 6500zł
    >Akceptowalną długość okresu zwrotu również każdy dla siebie ustalić
    >moze

    Zadana - 10 lat. 600zl*10 = ~6000 zl.

    No tak - na granicy spiecia sie. duzo zalezy od oferty leasingowej.

    Tylko ... to nie uwzglednia wspolczynnika zwrotu prosumenta.
    Wiec mala instalacja tylko na potrzeby wlasne, latem napedza klime,
    zimą doplacasz ...

    J.