  • Data: 2020-12-16 15:05:50
    Temat: Re: Fotowoltaika-opłacalność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a9fa93ea-d9da-44d2-a33b-0a0e9a14c0dan@g
    ooglegroups.com...
    środa, 16 grudnia 2020 o 13:22:51 UTC+1 J.F. napisał(a):
    >Doczytaj
    >Termet eccocndens gold plus 20kW

    Cos tam poczytale, i nadal nie wiem o jaka modulacje chodzi :-)

    >Poczytaj o kotłach jedno funkcyjnych i dwufunkcyjnych.
    >Ja akurat mam jednofuncyjny

    Tak czy inaczej - 30kW trzeba, albo dluzej woda ciurka.

    >Mam zasobnik. 150 litrów bodajże. albo 250 nie pamiętam juz bo
    >zabudowany jest.
    >Ten sam co do smiecucha był

    >To wtedy gazowy 20kW będzie miał szanse blisko swojej mocy
    >maksymalnej przez te kilka dni w roku pogrzać

    No chyba, ze jakis gorszy budynek, 20kW nie starczy i przyjdzie
    farelke odpalic :-)

    >Gazowy lepiej jak moduluje zamiast on/off. I tak robią.

    Ja tam nie wiem co za modulacja, ale jak rece myje, to z kolei 30kW
    duzo :-)

    >25kg dla ścisłości(20kg może tez sa ale nie kupowałem). Worki ładne,
    >brudzące i objętość śmieci zwiększają

    Plastikowe ?
    Bo papierowe ... do pieca :-)

    Plastikowe tez do pieca, pieprzyc sasiadow :-)

    J.