  • Data: 2020-12-16 14:15:39
    Temat: Re: Fotowoltaika-opłacalność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    środa, 16 grudnia 2020 o 11:18:36 UTC+1 J.F. napisał(a):

    >To jak już przyjdzie to napisz co zaproponowali i za ile.

    Nie przyjdzie. Nie wiem skad mieli telefon, ale w bloku mieszkam.
    Podpytalem co sie dalo.

    >Jak wyżej.

    >Pierwsze słyszę.

    No przeciez mnie prostowaliscie - dawniej prosument mogl wyprodukowane
    kWh odebrac zima, teraz bedzie mogl odebrac mniej, i moze byc coraz
    mniej.

    Jak oni zakladaja, ze przy 80% zwrocie starczy mi instalacja 6kW na
    caly rok, a wladza wprowadzi 50% ... to nie starczy.

    >Z góry.

    A gwarancja do gwarancji z jakiego banku ? :-P

    Bo gwarant sie zwinie i tyle bedzie z gwarancji.
    Chyba, zeby tak pilnie sledzic likwidacje i zglosic roszczenie ... ale
    oni cwaniacy spolke wydoja i nic nie zostanie :-)

    Wiec ten leasing na 10 lat ma sens ... przynajmniej tyle falownik
    wytrzyma ...

    >Źle mnie zrozumiałeś. Teraz nawet jak nie masz instalacji to nie
    >płacisz za prąd.
    >Tylko za energię zużytą :P

    A, ok.
    Tym niemniej pod tym wzgledem oferta wyglada ciekawie.

    J.