  • 41. Data: 2012-12-11 22:56:26
    Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > A to ciezko jest zrozumiec. Czerwone, dotaczam sie do poprzedzajacych
    > samochodow a na lewym pasie jedzie jeszcze jakis na gazie zeby zaraz
    > przed stojacymi na czerwonym walnac w heble. Ograniczone widocznosc do
    > 20-30m??

    Ograniczone myślenie do 20-30...
    Ja się dotaczam próbując wstrzelić się w zielone.
    Jedyny wyjątek jak dojeżdzam do skrzyżowania gdzie będę pierwszy - wtedy
    nie ma co za bardzo celować w zielone bo często może się okazać, że dopiero
    mój dojazd wzbudzi pętlę indukcyjną.

  • 42. Data: 2012-12-11 22:56:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I pewnie dlatego, że dziś w Poznaniu z okazji śniegu jeździ się
    > właśnie 40, to korki są tak na oko 10 razy dłuższe niż zazwyczaj.

    No fakt, razem ze sniegiem zmieniła się TYLKO prędkośc maksymalna.
    Skoro tak uważasz...

    > Albo 80.

    Albo 40.

  • 43. Data: 2012-12-11 23:29:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-11, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Ograniczone myślenie do 20-30...
    > Ja się dotaczam próbując wstrzelić się w zielone.

    A w tym momencie zapierdalacz wbija sie przed Ciebie i daje w heble...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2012-12-12 07:56:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > A w tym momencie zapierdalacz wbija sie przed Ciebie i daje w heble...

    Niestety zdarza się.
    Co zrobić, trzeba tolerować.

  • 45. Data: 2012-12-12 16:57:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No fakt, razem ze sniegiem zmieniła się TYLKO prędkośc maksymalna.

    A kto mówił o maksymalnej?
    Auta toczą się 40, tak jak chcieliście.
    Chyba, że chodziło Wam o co innego, ale w takim przypadku należy wypowiadać
    się dużo bardziej precyzyjnie.

    Albo 5 i puścić przodem gościa z flagą.

  • 46. Data: 2012-12-12 19:56:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A kto mówił o maksymalnej?
    > Auta toczą się 40, tak jak chcieliście.
    > Chyba, że chodziło Wam o co innego, ale w takim przypadku należy
    > wypowiadać się dużo bardziej precyzyjnie.

    Wam czyli komu?
    Powtórzę jeszcze raz używając przyjętej przez Ciebie nomenklatury:

    No fakt, razem ze sniegiem zmieniła się TYLKO prędkośc toczenia.

    > Albo 5 i puścić przodem gościa z flagą.

    No tak, tylko czy ty jeszcze pamiętasz o czym ja mówiłem i na co
    odpowiadasz?

  • 47. Data: 2012-12-12 20:03:14
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-08 00:36, Tomasz Pyra pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,106078,title,Czy-fotoradary-sa
    -skuteczne,wid,15156786,wiadomosc.html

    > Naviexpert twierdzi że po przeanalizowaniu miliona przejazdów obok budek
    > fotoradarowych okazało się że zwalnia tam bardzo niewielu kierowców.

    Przecież jeżdżący szybko i bezpiecznie ;) sami poddają się dobrowolnej
    daninie w postaci akcyzy i podatków od paliwa. Można pojechać A2
    z Poznania do Warszawy zgodnie z przepisami i spalić 6l/100km albo
    V12 biturbo pełen laczek w godzinę i 20 minut i spalić 30l/100.
    18l paliwa kosztuje ca 100 PLN a 90l paliwa 500. Ile z tych
    400 PLN różnicy to podatki, które trafiają do państwowej kasy?
    Może w trosce o budżet wprowadzić minimalną prędkość na autostradach
    na poziomie 200 km/h i od razu budżet odetchnie :D

    ROTFL

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 48. Data: 2012-12-12 20:32:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Wam czyli komu?
    > Powtórzę jeszcze raz używając przyjętej przez Ciebie nomenklatury:
    >
    > No fakt, razem ze sniegiem zmieniła się TYLKO prędkośc toczenia.

    Dokładnie tak.
    Na taką, której oczekujecie.

    Wyniki nie pasują?
    Przykro mi bardzo.

    > No tak, tylko czy ty jeszcze pamiętasz o czym ja mówiłem

    Oczywiście.
    Bzdety jak zwykle, jakieś brednie o 40.

  • 49. Data: 2012-12-12 21:18:29
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-12 20:03, megrims pisze:
> [...]
    > Może w trosce o budżet wprowadzić minimalną prędkość na autostradach
    > na poziomie 200 km/h i od razu budżet odetchnie :D

    no tak ale cwaniak kupi klekota który wyciąga max 210, a przy 200 spala
    10/100, co da tylko 30l na tej trasie i 150 zamiast 100zł.
    Sam pomysł masz dobry - ja bym do niego dodał pierwszeństwo tira przy
    zmianie pasa na lewy - dzięki temu pędzący 200 będą musieli co chwilę
    ostro hamować, dzięki czemu i spalanie wzrośnie i podatki w postaci
    części zamiennych hamulców :)

    Lukasz

  • 50. Data: 2012-12-13 03:56:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Dokładnie tak.
    > Na taką, której oczekujecie.

    Jeszcze raz pytam - jacy wy?

    > Wyniki nie pasują?
    > Przykro mi bardzo.

    No ale jk rozmawiać o wynikach jak ty uważasz,ze tylko predość się
    zmieniła.
    Nie zmieniły się odległości między samochodami, bo przecież ludzie są
    pewni, że zahamują w miejscu, nie zmienił się czas ruszenia i rozpędzania
    bo przecież przyczepność jst taka sama i można ruszać szybko.
    Fajnie masz, bo mw moich okolicznościch przyrody zmieniło się kilka
    dodatkowych parametrów.

    > Oczywiście.
    > Bzdety jak zwykle, jakieś brednie o 40.

    Tak myślałem... :(
    Ale ponieważ włącza ci się już chamski ton - proponuję EOD.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."