-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
eostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1es5tmg0ee921$.1np66xj1morfx$.dlg@40tude.net>
<k9v6n2$60b$1@speranza.aioe.org> <ka1pqk$344$1@speranza.aioe.org>
<0...@b...poznan.pl> <ka373n$4n4$1@mx1.internetia.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<50c61960$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<50c761e6$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<50c8a95f$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<50c8dbc2$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<50ca0056$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<50ca380f$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<50cb46c4$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<50cc319a$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
Subject: Re: Fotoradary nic nie dają?
Date: Sat, 15 Dec 2012 19:03:46 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 121215-0, 2012-12-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 96
Message-ID: <50ccbb7f$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.38.22
X-Trace: 1355594623 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26693 83.20.38.22:57938
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2476171
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>>> To że wydawałoby się, że czym szybicej tym więcej samochodów
>>> przejedzie nie
>>> sprawia że mam klapki na oczach i kompleks boga.
>>
>> Masz, skoro nie widzisz sprzeczności z tym co się dzieje na ulicach, a
>> takimi wynikami.
>> Inaczej byś wiedział, że korki zaczynają się tworzyć gdy samochody
>> zwalniają, a nie gdy przyspieszają.
>>
> mówię tylko o tym, że czasami coś co wydaje się oczywiste - w
> rzeczywistości takim nie jest. Ot - zostawiam sobie furtkę, że jednak nie
> mam monopolu na wiedzę i ktoś tam może mieć rację, może zrobić
> rzeczywiście
> rzetelne badania a nie "na zlecenie. I tyle.
No pewnie że może.
I jak wyniki będą się pokrywać z faktami, to sądzisz, że tego nie zauważysz?
W badania dotyczące punktualności MPK Poznań, gdzie rzekomo spóźnia się 1%
tramwajów też wierzysz?
> Gdyby wszyscy myśleli tak jak ty - ziemia nadal byłaby w naszym mniemaniu
> płaska. Przecież to widać jak na dłoni...
Mów za siebie.
Ja tam zdjęcia z kosmosu widziałem.
>> Ale ja wspominam, bo mamy idealny przykład skutków jazdy 40 km/h.
>> Nie pseudobadania, w których wynik wyszedł jaki miał wyjść, tylko
>> czysta praktyka.
>> Czyli bezcenna weryfikacja bzdur.
>>
> Bosh, Cavallino - z Tobą rozmawia się czasami jak z dzieckiem.
> Zdanie "o takich głównych to nawet nie wspominam" znaczy ni mniej ni
> więcej
> tylko" nie ma sensu wspominać, bo tutaj sprawa jest oczywista".
Widać nie jest, skoro posiadasz choć cień wątpliwości co do genialnej
przepustowości dróg przy 40 km/h.
No chyba, że nie ogarniasz związku pomiędzy jednak niegenialnością takiego
ruchu z korkami.
> Nie musisz zatem odpowiadać przenoując mnie o swojej racji, bo już ci ją
> wcześniej przyznałem.
> Tak, część ludzkości na odśnieżonych drogach głównych w czasie "napadu
> zimy" jeżdzi jakby byli pojebani...
Tyle że ja zupełnie nie o tym.
A raczej o tym, że każdy kto jeździ 40 po głównych ulicach jest taki jak Ty
to nazwałeś powyżej.
Również ci, co to twierdzą jak dobre skutki przynosi ograniczanie prędkości
w miastach.
>> Ale nie o to chodzi, tylko o efekt i jego odniesienie do bzdur
>> serwowanych przez srających na zielono.
>>
> Tutaj się nie zgodzimy - uważam, że nie można odnosić dyskusji o
> prędkościach maksymalnych do ruchu w warunkach zimowych bo tutaj większym
> problemem jest powolne ruszanie, duże odstępy między samochodami itp.
Na Baraniaka jest regularny korek, a nie żadne powolne ruszania i duże
odstępy.
>
>
>
> Jak sądzisz - w któym przypadku więcej samochodów przejedzie przez
> skrzyżowanie:
> - samochody ruszają dynamicznie, rozpędzają się do 40 i z tą predkością
> się
> poruszaja
> - samochody z racji zimy ruszają powoli, zostawiają spore odstępy między
> sobię bo ślisko, rozpędzająsię do 40 i dalej jadą z tą predkością.
> - samochody z racji zimy ruszają powoli, zostawiają spore odstępy między
> sobię bo ślisko, rozpędzająsię do 70 i dalej jadą z tą predkością.
A jaki to ma związek ze stanem o którym mówimy?
Ślisko nie jest, odstępy są normalne, a do 40 ruszać nie ma sensu
dynamicznie, więc żaden punkt nie pasuje.
>
> Dlateog od samego początku zaznaczam, że korki przy zimowej aurze są
> spowodowane nie tylko zmniejszeniem maksymalnej prędkości ale również
> innymi czynnikami.
A ja twierdzę że nie w tym przypadku.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.12.12 03:56 Budzik
- 17.12.12 17:49 Cavallino
- 18.12.12 07:56 Budzik
- 18.12.12 13:07 Cavallino
- 29.12.12 12:40 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=