-
Data: 2012-12-17 17:49:26
Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:
>>> Gdyby wszyscy myśleli tak jak ty - ziemia nadal byłaby w naszym
>>> mniemaniu płaska. Przecież to widać jak na dłoni...
>>
>> Mów za siebie.
>> Ja tam zdjęcia z kosmosu widziałem.
>>
> Ale mówisz o czasach obecnych.
A słowo "nadal" o czym mówi, jak nie o czasach obecnych?
Znowu nie wiesz o czym sam mówisz?
> A kiedy się tego domyślono - takich zdjęć nie było.
> Nie każdą wiedzę da się przecież zweryfikować "na oko"
Ale są rzeczy, które da się wykluczyć na oko.
Np. że wolniej znaczy szybciej.
>> No chyba, że nie ogarniasz związku pomiędzy jednak niegenialnością
>> takiego ruchu z korkami.
>>
> Znowu coś mieszasz.
> W tym fragmencie nie było o 40, było o zaskoczeniu faktem oblodzenia
> drogi...
Ale to Ty sobie nawijasz o własnych rojeniach, a nie odpowiadasz na to co
piszę, więc pretensje też do siebie.
>> Na Baraniaka jest regularny korek, a nie żadne powolne ruszania i duże
>> odstępy.
>>
> Jak w wielu innych miejscach. No i?
To, że jak się jeździło (kilka dni temu) normalnie, czyli 80, to żadnego
korka nie było.
Dzisiaj już zresztą też się jechało normalnie, bo ludzie nie widzieli śniegu
na poboczu, więc się nie bali jechać więcej niż 40.
Oczywiście na jezdni śniegu nie ma już od tygodnia prawie, zalegał głównie
na poboczach.
> Czy dobrze rozumiem, że twoją odpowiedzią jest - w żadnym z podanych
> przypadkó przepustowość skrzyżowania nie będzie największa?
Nie, moją odpowiedzią jest, że mówiłem o konkretnym przykładzie, który nie
zawiera się w żadnej z opcji, którymi próbowałeś go opisać.
Ja się w teoryjki z bożej łaski nie bawię, mnie interesują empiryczne
doświadczenia.
Na tej samej zasadzie teoryjki o spalaniu wyczytane z katalogu mnie śmieszą,
jeśli wiem że faktyczne spalanie jest o 30% większe.
Kumasz analogię?
> Przykładowo - jeżeli przed rondem z jednym pasek ruchu i niewielkiej
> średnicy, gdzie nigdy nie ma korków, nagle w czasie śniegu trzeba odczekać
> 5 minut, to jaki ma związek ten korek z obniżeniem prędkości maksymalnej?
Może mieć, jeśli po rondzie jeździ się teraz 5 km/h zamiast 20 km/h.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=