-
Data: 2012-12-17 17:49:26
Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:
>>> Gdyby wszyscy myśleli tak jak ty - ziemia nadal byłaby w naszym
>>> mniemaniu płaska. Przecież to widać jak na dłoni...
>>
>> Mów za siebie.
>> Ja tam zdjęcia z kosmosu widziałem.
>>
> Ale mówisz o czasach obecnych.
A słowo "nadal" o czym mówi, jak nie o czasach obecnych?
Znowu nie wiesz o czym sam mówisz?
> A kiedy się tego domyślono - takich zdjęć nie było.
> Nie każdą wiedzę da się przecież zweryfikować "na oko"
Ale są rzeczy, które da się wykluczyć na oko.
Np. że wolniej znaczy szybciej.
>> No chyba, że nie ogarniasz związku pomiędzy jednak niegenialnością
>> takiego ruchu z korkami.
>>
> Znowu coś mieszasz.
> W tym fragmencie nie było o 40, było o zaskoczeniu faktem oblodzenia
> drogi...
Ale to Ty sobie nawijasz o własnych rojeniach, a nie odpowiadasz na to co
piszę, więc pretensje też do siebie.
>> Na Baraniaka jest regularny korek, a nie żadne powolne ruszania i duże
>> odstępy.
>>
> Jak w wielu innych miejscach. No i?
To, że jak się jeździło (kilka dni temu) normalnie, czyli 80, to żadnego
korka nie było.
Dzisiaj już zresztą też się jechało normalnie, bo ludzie nie widzieli śniegu
na poboczu, więc się nie bali jechać więcej niż 40.
Oczywiście na jezdni śniegu nie ma już od tygodnia prawie, zalegał głównie
na poboczach.
> Czy dobrze rozumiem, że twoją odpowiedzią jest - w żadnym z podanych
> przypadkó przepustowość skrzyżowania nie będzie największa?
Nie, moją odpowiedzią jest, że mówiłem o konkretnym przykładzie, który nie
zawiera się w żadnej z opcji, którymi próbowałeś go opisać.
Ja się w teoryjki z bożej łaski nie bawię, mnie interesują empiryczne
doświadczenia.
Na tej samej zasadzie teoryjki o spalaniu wyczytane z katalogu mnie śmieszą,
jeśli wiem że faktyczne spalanie jest o 30% większe.
Kumasz analogię?
> Przykładowo - jeżeli przed rondem z jednym pasek ruchu i niewielkiej
> średnicy, gdzie nigdy nie ma korków, nagle w czasie śniegu trzeba odczekać
> 5 minut, to jaki ma związek ten korek z obniżeniem prędkości maksymalnej?
Może mieć, jeśli po rondzie jeździ się teraz 5 km/h zamiast 20 km/h.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=