  • Data: 2012-12-29 12:40:43
    Temat: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Znowu się powtarzasz i nazywasz prawdę powiedzianą w oczy chamstwem.
    > Naprawdę masz tak skrzywiony mózg przez poprawność polityczną, że
    > wydaje Ci się, że nikt nie ma prawa Ci jej powiedzieć?
    > No to Ci się wydaje, ja będę Ci ją powtarzał każdorazowo.

    Twoje emocjonalne wystąpienie nie miało nic wspólnego z prawdą objawioną o
    jakiej zdaje się, chciałbyś mówić...

    > Ja wiem o czym piszę (o konkretnym przypadku) a Twoje teoretyczne
    > rozważania naokoło (czyli rojenia obok tematu) mnie zupełnie nie
    > interesują i nie mam zamiaru ani z nimi dyskutować, ani w ogóle się
    > przejmować tym, że zechciałeś je popełnić.

    To nie odpowiadaj - proste.

    > Nic nie pisałem o skrzyżowaniu Baraniaka/JP II.
    > Nie muszę na szczęście dojeżdżac do tego fragmentu.
    > Mówiłem o całej reszcie ulicy.

    Nigdy korków tam nie widziałem, nawet w śniegu.

    > Nie.
    > Mówiłem o jeździe 40 km/h.

    Ale żeby jechać, trzeba ruszyć.
    Czy ty rozpatrujesz ruch w kategoriach prawa fizyki? Na zasadzie: weźmy
    idealną kulę poruszającą się ruchem jednostajnym w wyizolowanym środowisku.
    Wtedy tak, masz rację - czym szybciej tym przejedzie więcej samochodów.

    Nie widzę problemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,