    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Date: Sat, 15 Dec 2012 16:56:11 +0000 (UTC)
    <k9v6n2$60b$1@speranza.aioe.org> <ka1pqk$344$1@speranza.aioe.org>
    <0...@b...poznan.pl> <ka373n$4n4$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50c61960$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <50c761e6$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <50c8a95f$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <50c8dbc2$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50ca0056$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50ca380f$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50cb46c4$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50cc319a$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Masz, skoro nie widzisz sprzeczności z tym co się dzieje na ulicach, a
    > takimi wynikami.
    > Inaczej byś wiedział, że korki zaczynają się tworzyć gdy samochody
    > zwalniają, a nie gdy przyspieszają.

    mówię tylko o tym, że czasami coś co wydaje się oczywiste - w
    rzeczywistości takim nie jest. Ot - zostawiam sobie furtkę, że jednak nie
    mam monopolu na wiedzę i ktoś tam może mieć rację, może zrobić rzeczywiście
    rzetelne badania a nie "na zlecenie. I tyle.
    Gdyby wszyscy myśleli tak jak ty - ziemia nadal byłaby w naszym mniemaniu
    płaska. Przecież to widać jak na dłoni...

    > No może - np. związek pomiędzy tendencjami obniżania prędkości
    > samochodów i kasą dla naukowców wykonujących podobne pseudobadania.
    > Pewnie jak wprowadzali 60, to z podobnych badań wynikało, że 60 jest
    > optymalne.
    > Za parę lat z badań wyjdzie że 30 czy 20.

    Bardzo możliwe, dlatego bardzo wyraźnie pisałem, że nawet nie pamiętam ani
    gdzie to czytałem. ani kto był autorem. Więc i intencje trudno
    zweryfikować.

    > Ale ja wspominam, bo mamy idealny przykład skutków jazdy 40 km/h.
    > Nie pseudobadania, w których wynik wyszedł jaki miał wyjść, tylko
    > czysta praktyka.
    > Czyli bezcenna weryfikacja bzdur.

    Bosh, Cavallino - z Tobą rozmawia się czasami jak z dzieckiem.
    Zdanie "o takich głównych to nawet nie wspominam" znaczy ni mniej ni więcej
    tylko" nie ma sensu wspominać, bo tutaj sprawa jest oczywista".
    Nie musisz zatem odpowiadać przenoując mnie o swojej racji, bo już ci ją
    wcześniej przyznałem.
    Tak, część ludzkości na odśnieżonych drogach głównych w czasie "napadu
    zimy" jeżdzi jakby byli pojebani...
    Czy tak jest bardziej dosadnie i wystarczająco jasno?

    > Pewnie każdy z tych powodów po trochu ma zastosowanie.
    > Ale nie o to chodzi, tylko o efekt i jego odniesienie do bzdur
    > serwowanych przez srających na zielono.

    Tutaj się nie zgodzimy - uważam, że nie można odnosić dyskusji o
    prędkościach maksymalnych do ruchu w warunkach zimowych bo tutaj większym
    problemem jest powolne ruszanie, duże odstępy między samochodami itp.

    Jak sądzisz - w któym przypadku więcej samochodów przejedzie przez
    skrzyżowanie:
    - samochody ruszają dynamicznie, rozpędzają się do 40 i z tą predkością się
    poruszaja
    - samochody z racji zimy ruszają powoli, zostawiają spore odstępy między
    sobię bo ślisko, rozpędzająsię do 40 i dalej jadą z tą predkością.
    - samochody z racji zimy ruszają powoli, zostawiają spore odstępy między
    sobię bo ślisko, rozpędzająsię do 70 i dalej jadą z tą predkością.

    Dlateog od samego początku zaznaczam, że korki przy zimowej aurze są
    spowodowane nie tylko zmniejszeniem maksymalnej prędkości ale również
    innymi czynnikami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,