  • 1. Data: 2011-08-23 16:30:58
    Temat: Fotoradar zbankrutował :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomos
    c.html

    Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie
    z przepisami to się zrobi problem :)

  • 2. Data: 2011-08-23 17:18:21
    Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    > Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie
    > z przepisami to się zrobi problem :)

    Paliwa drogie, to mniej cisną żeby nie powiększać kosztów ;-)

  • 3. Data: 2011-08-23 17:32:43
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-08-23 16:30, Artur Maśląg pisze:
    > http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomos
    c.html

    > Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie
    > z przepisami to się zrobi problem :)

    1000-2000 zł dziennie to za mało, żeby fotoradar zarabiał?
    To jakie oni mają koszty? Wynajmują go za 15000 zł m-cznie?
    Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
    łamiących przepisy jedzie wolniej? (W zasadzie prawie 100%, bo
    co to za przekroczenie 5 km/h).

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 4. Data: 2011-08-23 17:51:22
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
    > łamiących przepisy jedzie wolniej? (W zasadzie prawie 100%, bo
    > co to za przekroczenie 5 km/h).

    O to jest sedno!
    piekne
    ...ale można przeciez powiedziec że radar zrobił swoje - może odejśc na inny
    wołający o ratunek odcinek.

    Ja bym jednak rozwazył czy przyczyna nie była inna
    na tej drodze w sezonie jest spory ruch, widocznie z tego powodu:
    1. prędkość spadła
    2. przy dużej gęstości samochodów zadziłało ze 100%(prawie) skutecznością
    ostrzeganie światłami.

  • 5. Data: 2011-08-23 17:55:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-23 17:51, PM pisze:

    > O to jest sedno!
    > piekne
    > ...ale można przeciez powiedziec że radar zrobił swoje - może odejśc na
    > inny wołający o ratunek odcinek.

    Nie jestem przekonany, że powinien zmienić miejsce pobytu.

    > Ja bym jednak rozwazył czy przyczyna nie była inna
    > na tej drodze w sezonie jest spory ruch, widocznie z tego powodu:
    > 1. prędkość spadła

    I bardzo dobrze - to się od dawna obserwuje w takich miejscowościach.

    > 2. przy dużej gęstości samochodów zadziłało ze 100%(prawie)
    > skutecznością ostrzeganie światłami.

    Nikt się światłami nie ostrzega (może jakiś promil, ale i tego nie
    widziałem).

  • 6. Data: 2011-08-23 19:01:01
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    "Obróbka zdjęcia i koszty wysyłki mandatu do kierowcy wahają się w
    granicach 65 złotych ". Coprawda nie popieram FR, ale moze maja dla mnie
    fuche tak dobrze platna w tej gminie. Ze 2 takie zdjecia obrobic i
    wyslac to powiedzmy 15min roboty, a dniowka jak za 8 godz i jeszcze im
    sie to nie oplaca. Ludzie jezdza do UK pracowac, do Niemiec, za wielka
    wode, a tu prosze, taki latwy pieniadz i sie nie oplaca robic.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2011-08-23 19:10:17
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-08-23 16:30, Artur Maśląg pisze:
    > http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomos
    c.html

    > Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie
    > z przepisami to się zrobi problem :)

    myślałem że fotoradar nie musi zarabiać na siebie, eh polska właśnie. To
    tak jak z komunikacją miejską czy się gminą podoba czy nie muszą ją
    utrzymywać.
    ps. W Rudzie ŚL. SM dalej ustawia fotoradar ale grzecznie z tablicą
    informacyjną o pomiarze. Ba nawet znak ustawiają w takiej odległości że
    da się spokojnie wyhamować.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 8. Data: 2011-08-23 19:26:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-23 17:01:01 +0000, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> said:

    > Powitanko,
    >
    > "Obróbka zdjęcia i koszty wysyłki mandatu do kierowcy wahają się w
    > granicach 65 złotych "

    Ale co to jest? Koszt, przychód, dochód, zysk?

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-08-23 19:40:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Aug 2011 19:01:01 +0200 osobnik zwany Pawel
    \"O'Pajak\" wystukał:

> [...]
    > sie to nie oplaca. Ludzie jezdza do UK pracowac, do Niemiec, za wielka
    > wode, a tu prosze, taki latwy pieniadz i sie nie oplaca robic.

    w 15 minut potrafisz obrobić zdjęcie, zarejestrować, wysłć zapytanie o
    właściciela, napisać i wysłać polecony, zaksięgować mandat, itd.?
    nie mówię, że to musi być ciągłe 15 minut

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2011-08-23 19:41:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Aug 2011 19:10:17 +0200 osobnik zwany Marcin Jan
    wystukał:

    c.html

    > myślałem że fotoradar nie musi zarabiać na siebie, eh polska właśnie.

    nie tylko Polska

    > tak jak z komunikacją miejską czy się gminą podoba czy nie muszą ją
    > utrzymywać.

    nie muszą. Miasta nie muszą też zapewniać gminom ościennym komunikacji.