-
51. Data: 2011-08-25 13:41:55
Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-08-25 11:19, Sebastian Kaliszewski pisze:
> Artur Maśląg wrote:
>> W dniu 2011-08-23 21:47, J.F. pisze:
>>> Dnia Tue, 23 Aug 2011 20:28:44 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
>>>>>> Nie jestem przekonany, że powinien zmienić miejsce pobytu.
>>>>> oczywiście że nie - jeżeli celem było zmniejszenie prędkości (co
>>>>> niektórzy utożsamiają ze zwiększeniem bezpieczeństwa)
>>>> No cóż, zmniejszenie prędkości (szczególnie w mieście) znakomicie
>>>> poprawia bezpieczeństwo (dodatkowo jeżeli jest to robione z głową).
>>>
>>> No nie wiem, nie wiem - ja z miasta gdzie korki coraz wieksze, ale
>>> czasem
>>> jednak daje sie stwierdzic ze ograniczenia u nas zadne nie obowiazuja, a
>>> zielona fala jest ustawiona na ... no, jedynka na poczatku :-)
>>
>> Ja z miasta, gdzie korki są większe niż w Twoim mieście
>
> Jesteś pewien? Miasto mamy większe ale i szersze ulice.
Poczytaj - nawet tutaj podawałem źródła tych informacji. Ty oczywiście
zawsze możesz podważać i wymyślać coś tam...
>> i z zieloną
>> falą bywa bardzo różnie.
>
> A to prawda. Choć robili cały zintegrowany system, to on działa tak
> sobie (co zresztą było do przewidzenia)
Cały zintegrowany? Z czym?
>> Nie zmienia to faktu, że podwyższanie
>> prędkości nie zmienia przepustowości.
>
> Bzdura. Takie brednie wychodzą jak się założy, że samochód ma zerową
> długość -- to równie sensowne co "przyjmijmy idealnie kulistą krowę".
Brednie to Ty opowiadasz - modele matematyczne je skutecznie prostują.
http://www.traffic-simulation.de/
http://www.cactusconnects.co.uk/Physics_of_Traffic_J
ams.pdf
Masz, pobaw się.
>> W przeciwieństwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolnił w wielu
>> miejscach i pieszym jest łatwiej się przedostać przez pasy.
>
> Gdzie zwolnił?
Generalnie wszędzie.
-
52. Data: 2011-08-25 14:30:37
Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
Od: R2r <b...@a...pl>
W dniu 2011-08-24 20:42, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
> W dniu 2011-08-24 20:35, R2r pisze:
>
>>> Takie masz ? :-)
>>> http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg
>> Nie, no... Tramwaje czerwone. ;-)
>
> a nas czeka powtórka :) ...
>
>
Tzn.?
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
-
53. Data: 2011-08-25 21:43:16
Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-08-24 08:23, PM pisze:
> "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
(...)
>>> w magazynie. przecież napisali gdzie będzie straszył
>>> skuteczność jak zwykle 100%
>>> liczba przekroczeń dozwolonej prędkości w magazynie wyniesie 0
>>> sukces.
>>
>> Aha. Widzę, że doniesienia z Faktu są dla Ciebie w pełni wiarygodne.
>> No cóż....
>>
> Czyli wkleiłeś te doniesienia w z premedytacją i w przekonaniu ze to
> gówno prawda?
Wręcz przeciwnie, ale jestem pełen podziwu dla Twojej wiary we
wszystko co pismaki napisali - nawet niekoniecznie ci Faktu.
> no tak... idac tym tropem wcale nie musze brać na powaznie reszty tego
> co piszesz... ot tak sobie bredzisz dla zabawy.
Jak trop błędny to i takie wnioski...
-
54. Data: 2011-08-25 23:12:24
Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
Od: "PM" <x...@w...pl>
>>> Aha. Widzę, że doniesienia z Faktu są dla Ciebie w pełni wiarygodne.
>>> No cóż....
>>>
>> Czyli wkleiłeś te doniesienia w z premedytacją i w przekonaniu ze to
>> gówno prawda?
>
> Wręcz przeciwnie, ale jestem pełen podziwu dla Twojej wiary we
> wszystko co pismaki napisali - nawet niekoniecznie ci Faktu.
wręcz przeciwnie
czyli przypadkowo i w przekonaniu że to Święta prawda
przypadek mnie nie dziwi
a resztą przeczysz samu sobie.
>> no tak... idac tym tropem wcale nie musze brać na powaznie reszty tego
>> co piszesz... ot tak sobie bredzisz dla zabawy.
>
> Jak trop błędny to i takie wnioski...
bla bla bla.
-
55. Data: 2011-08-26 12:33:57
Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
Artur Maśląg wrote:
> W dniu 2011-08-25 11:19, Sebastian Kaliszewski pisze:
>> Artur Maśląg wrote:
>>> W dniu 2011-08-23 21:47, J.F. pisze:
>>>> Dnia Tue, 23 Aug 2011 20:28:44 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
>>>>>>> Nie jestem przekonany, że powinien zmienić miejsce pobytu.
>>>>>> oczywiście że nie - jeżeli celem było zmniejszenie prędkości (co
>>>>>> niektórzy utożsamiają ze zwiększeniem bezpieczeństwa)
>>>>> No cóż, zmniejszenie prędkości (szczególnie w mieście) znakomicie
>>>>> poprawia bezpieczeństwo (dodatkowo jeżeli jest to robione z głową).
>>>>
>>>> No nie wiem, nie wiem - ja z miasta gdzie korki coraz wieksze, ale
>>>> czasem
>>>> jednak daje sie stwierdzic ze ograniczenia u nas zadne nie
>>>> obowiazuja, a
>>>> zielona fala jest ustawiona na ... no, jedynka na poczatku :-)
>>>
>>> Ja z miasta, gdzie korki są większe niż w Twoim mieście
>>
>> Jesteś pewien? Miasto mamy większe ale i szersze ulice.
>
> Poczytaj - nawet tutaj podawałem źródła tych informacji.
Gdzie? Podałeś, że gdzieś tam coś zmierzyli ale nie podałeś co i jak zmierzyli.
Np. w dwu równie zakorkowanych miastach z których jedno jest geograficznie
większe, średni czas przejazdu między dowolnie wybranymi punktami będzie większy
w mieście rozleglejszym.
> Ty oczywiście
> zawsze możesz podważać i wymyślać coś tam...
Tu nawet nie ma czego podważać...
>>> i z zieloną
>>> falą bywa bardzo różnie.
>>
>> A to prawda. Choć robili cały zintegrowany system, to on działa tak
>> sobie (co zresztą było do przewidzenia)
>
> Cały zintegrowany? Z czym?
Udajemy że nie rozumiemy?
"Zintegrowany system kierowania ruchem" tak się toto nazywa -- zintegrowane masz
kierowanie ruchem na skrzyżowaniach na sporym obszarze (Wisłostrada,
Jerozolimskie, Powiśle, itd...)
>
>>> Nie zmienia to faktu, że podwyższanie
>>> prędkości nie zmienia przepustowości.
>>
>> Bzdura. Takie brednie wychodzą jak się założy, że samochód ma zerową
>> długość -- to równie sensowne co "przyjmijmy idealnie kulistą krowę".
>
> Brednie to Ty opowiadasz - modele matematyczne je skutecznie prostują.
Nie ucz mnie modeli matematycznych, bo się ośmieszysz :)
>
> http://www.traffic-simulation.de/
> http://www.cactusconnects.co.uk/Physics_of_Traffic_J
ams.pdf
Tekst "przeglądowy", ma parę błędów ale mało istotnych.
Szkoda, że ma niewiele wspólnego z twoim twierdzeniem o braku wpływu
ograniczenia prędkości na korki.
>
> Masz, pobaw się.
Najpierw przeczytaj ze zrozumieniem to co linkujesz.
>
>>> W przeciwieństwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolnił w wielu
>>> miejscach i pieszym jest łatwiej się przedostać przez pasy.
>>
>> Gdzie zwolnił?
>
> Generalnie wszędzie.
>
Generalnie nie zauważyłem -- za wyjątkiem Trasy Łazienkowskiej gdzie zwolnił na
skutek wprowadzenia buspasów w dodatku zaprojektowanych z poważnymi błędami (w
jego wyniku średnia łączna (i z autobusów i z innych pojazdów) liczba osób
przejeżdżających w ciągu godziny przez most Berlinga spadła. Ba po gorączce
strefy 50 (w wielu miejscach kompletnie igrnorowanej -- zresztą zgodnie ze
zrdowym rozsądkiem) miasto w coraz większej liczbie miejsc dochodzi do wniosku,
że ograniczenia trzeba urealnić.
pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
-
56. Data: 2011-08-26 13:11:59
Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
Od: robot <a...@o...pl>
On Tue, 23 Aug 2011 16:30:58 +0200, Artur Maśląg wrote:
> http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomos
c.html
>
> Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie
> z przepisami to się zrobi problem :)
Ale jak to? A ja myślałem, że te fotoradary to dla naszego bezpieczeństwa
i żeby wszyscy byli szczęśliwi. Nigdy bym nie pomyślał, żeby tu chodziło
tylko o pieniądze. Jestem zdruzgotany ;)
--
pozdrawiam