  • 51. Data: 2011-08-25 13:41:55
    Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-25 11:19, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Jesteś pewien? Miasto mamy większe ale i szersze ulice.

    Poczytaj - nawet tutaj podawałem źródła tych informacji. Ty oczywiście
    zawsze możesz podważać i wymyślać coś tam...

    > A to prawda. Choć robili cały zintegrowany system, to on działa tak
    > sobie (co zresztą było do przewidzenia)

    Cały zintegrowany? Z czym?

    > Bzdura. Takie brednie wychodzą jak się założy, że samochód ma zerową
    > długość -- to równie sensowne co "przyjmijmy idealnie kulistą krowę".

    Brednie to Ty opowiadasz - modele matematyczne je skutecznie prostują.

    http://www.traffic-simulation.de/
    http://www.cactusconnects.co.uk/Physics_of_Traffic_J
    ams.pdf

    Masz, pobaw się.

    > Gdzie zwolnił?

    Generalnie wszędzie.

  • 52. Data: 2011-08-25 14:30:37
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > a nas czeka powtórka :) ...

    Tzn.?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 53. Data: 2011-08-25 21:43:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-24 08:23, PM pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)

    > Czyli wkleiłeś te doniesienia w z premedytacją i w przekonaniu ze to
    > gówno prawda?

    Wręcz przeciwnie, ale jestem pełen podziwu dla Twojej wiary we
    wszystko co pismaki napisali - nawet niekoniecznie ci Faktu.

    > no tak... idac tym tropem wcale nie musze brać na powaznie reszty tego
    > co piszesz... ot tak sobie bredzisz dla zabawy.

    Jak trop błędny to i takie wnioski...

  • 54. Data: 2011-08-25 23:12:24
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Wręcz przeciwnie, ale jestem pełen podziwu dla Twojej wiary we
    > wszystko co pismaki napisali - nawet niekoniecznie ci Faktu.

    wręcz przeciwnie
    czyli przypadkowo i w przekonaniu że to Święta prawda
    przypadek mnie nie dziwi
    a resztą przeczysz samu sobie.

    > Jak trop błędny to i takie wnioski...

    bla bla bla.

  • 55. Data: 2011-08-26 12:33:57
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Poczytaj - nawet tutaj podawałem źródła tych informacji.

    Gdzie? Podałeś, że gdzieś tam coś zmierzyli ale nie podałeś co i jak zmierzyli.

    Np. w dwu równie zakorkowanych miastach z których jedno jest geograficznie
    większe, średni czas przejazdu między dowolnie wybranymi punktami będzie większy
    w mieście rozleglejszym.

    > Ty oczywiście
    > zawsze możesz podważać i wymyślać coś tam...

    Tu nawet nie ma czego podważać...

    > Cały zintegrowany? Z czym?

    Udajemy że nie rozumiemy?

    "Zintegrowany system kierowania ruchem" tak się toto nazywa -- zintegrowane masz
    kierowanie ruchem na skrzyżowaniach na sporym obszarze (Wisłostrada,
    Jerozolimskie, Powiśle, itd...)

    > Brednie to Ty opowiadasz - modele matematyczne je skutecznie prostują.

    Nie ucz mnie modeli matematycznych, bo się ośmieszysz :)

    > http://www.traffic-simulation.de/
    > http://www.cactusconnects.co.uk/Physics_of_Traffic_J
    ams.pdf

    Tekst "przeglądowy", ma parę błędów ale mało istotnych.

    Szkoda, że ma niewiele wspólnego z twoim twierdzeniem o braku wpływu
    ograniczenia prędkości na korki.

    > Masz, pobaw się.

    Najpierw przeczytaj ze zrozumieniem to co linkujesz.

    > Generalnie wszędzie.

    Generalnie nie zauważyłem -- za wyjątkiem Trasy Łazienkowskiej gdzie zwolnił na
    skutek wprowadzenia buspasów w dodatku zaprojektowanych z poważnymi błędami (w
    jego wyniku średnia łączna (i z autobusów i z innych pojazdów) liczba osób
    przejeżdżających w ciągu godziny przez most Berlinga spadła. Ba po gorączce
    strefy 50 (w wielu miejscach kompletnie igrnorowanej -- zresztą zgodnie ze
    zrdowym rozsądkiem) miasto w coraz większej liczbie miejsc dochodzi do wniosku,
    że ograniczenia trzeba urealnić.

    pzdr
    \SK

  • 56. Data: 2011-08-26 13:11:59
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Tue, 23 Aug 2011 16:30:58 +0200, Artur Maśląg wrote:

    > http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomos
    c.html

    > Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie
    > z przepisami to się zrobi problem :)

    Ale jak to? A ja myślałem, że te fotoradary to dla naszego bezpieczeństwa
    i żeby wszyscy byli szczęśliwi. Nigdy bym nie pomyślał, żeby tu chodziło
    tylko o pieniądze. Jestem zdruzgotany ;)

    --
    pozdrawiam