  • Data: 2011-08-23 20:28:44
    Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-23 20:20, PM pisze:

    > oczywiście że nie - jeżeli celem było zmniejszenie prędkości (co
    > niektórzy utożsamiają ze zwiększeniem bezpieczeństwa)

    No cóż, zmniejszenie prędkości (szczególnie w mieście) znakomicie
    poprawia bezpieczeństwo (dodatkowo jeżeli jest to robione z głową).

    > ale zmienił - wiec jaki był cel?

    Być może nie będzie już potrzebnym i na jakiś czas może postraszyć
    gdzie indziej?

    > tak oczywiście spadanie prędkości jest cudowne
    > weź idź może na grupę:
    > kochamkorkii.soc.pl
    > będziesz zadowolony

    Nie wiem czy wiesz, że podnoszenie prędkości wcale w mieście korków
    nie rozładowuje. Poczytaj może o prędkością optymalnych do dla
    największej przepustowości.

    > hipoteza była:
    > jest duży ruch -> prędkość spadła
    > a nie:
    > jest fotoradar-> prędkość spadła

    To Twoja hipoteza i do tego niespecjalnie spójna.

    > no to albo jesteś ślepy, albo nie jeździsz albo usilnie zaklinasz
    > rzeczywistość

    Ślepy nie jestem, jeździć jeżdżę, a rzeczywistości zaklinać nie
    zamierzam.

    > albo też wszyscy Cię znają jako nieużytego zwolennika fotoradarów i Ci
    > nie migają bo to jest sprzeczne z Twoimi poglądami ;-)
    > (jak ktoś jedzie wolno to mu się nie miga - bo nie ma sensu)

    LOL, aleś mi poleciał. Pewnie wiesze gdzie jest Ustka i pewnie wiesz
    jak wygląda ruch w miejscowościach nadmorskich. Polecam wycieczkę
    i obserwacje jak to ludzie w mieście "mrugają".