  • Data: 2011-08-23 22:08:24
    Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-23 21:45, PM pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości grup

    > w magazynie. przecież napisali gdzie będzie straszył
    > skuteczność jak zwykle 100%
    > liczba przekroczeń dozwolonej prędkości w magazynie wyniesie 0
    > sukces.

    Aha. Widzę, że doniesienia z Faktu są dla Ciebie w pełni wiarygodne.
    No cóż....

    > e. zupełnie od czapy odpowiedź

    Naprawdę?

    > ja - że chciałbym jechać szybko, a spadanie prędkości jest złe (zawsze)

    Ty byś chciał.

    > a Ty że zwiększenie prędkości nie rozładowuje korków - i przy okazji
    > "błysnąłeś" prędkością optymalną (było niedawno na grupie w kontekście
    > autostrad)

    Nie piszemy tutaj o autostradach (choć i tam ma to znaczenie).

    > no jasne że moja, ale jak mi odpowiadasz to się odnieś.

    Już się odniosłem.

    > wiem i dlatego mogę ci wytłumaczyć

    Wygląda na to, że wiele rzeczy powinieneś poczytać, a później
    spróbować zrozumieć

    > do Ustki prowadzi droga ze Słupska
    > taki dojazd, żeby ktoś kto nie jest w miejscowości nadmorskiej mógł do
    > niej dojechać
    > i ten dojazd wcale nie jest w mięście.

    Zdaje się, że przeoczyłeś zmiany w prawie od zeszłego sezonu.