  • 31. Data: 2009-04-09 07:48:03
    Temat: Re: Fotoradar, jak to jest?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > Właśnie właśnie, przecież miała być uroczystość oficjalnego uhonorowania
    > Ciebie tytułem Super-Precla...
    >

    > PS Szybko biegam! ;-)

    lepiej nie uciekaj, bo jak to precel, to Cię policją odstrzeli

    --
    gildor
    9'99

  • 32. Data: 2009-04-09 07:48:27
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-09 09:42:51 +0200, WIADRO <w...@g...com> said:

    > tak, powiększyłem sobie :]

    Mówisz że fajna ta sędzina? Też by się wybrał... ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 33. Data: 2009-04-09 07:50:04
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    de Fresz wrote:

    > Właśnie właśnie, przecież miała być uroczystość oficjalnego
    > uhonorowania Ciebie tytułem Super-Precla...

    Pewnie masz super-wpierdol teraz.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 34. Data: 2009-04-09 08:31:25
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    Wracajac do tematu. Pewnie nic Ci nie grozi, ALE:

    za granica bylo juz glosno o sytuacjach w ktorych panowie milicjanci
    przychodzili do domu delikwenta po tym, jak wystawil na youtube'ie
    filmik gdzie cisnal ile fabryka dala (a moze to tez bylo w Polsce?).

    Wiec predzej czy pozniej - w PL tez tak bedzie. Ktos tutaj zauwazyl,
    ze mandat jest na pojazd, a nie na kierowce (albo odwrotnie), ale to
    by mialo sens. Bedzie przychodzic pisma do wlasciciela auta z prosba o
    wskazanie kierowcy - jesli nie wskaze, to on bedzie odpowiadal za
    wykroczenie - czy jak to sie tam nazywa.

    --
    Ps. Pisze zeby zaistniec

  • 35. Data: 2009-04-09 08:48:18
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > M wisz e fajna ta s dzina? Te by si wybra ... ;-)

    zrobił by.. po ciemaku :o)

  • 36. Data: 2009-04-09 09:10:59
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jeszcze raz mnie nazwij preclem to Ci przypierdole...

    Od dawna wiadomo ze Kuczu to SUPERPRECEL. I tego sie trzeba trzymać :)

    DR

    --
    1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 37. Data: 2009-04-09 09:13:31
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Drutek pisze:

    > Od dawna wiadomo ze Kuczu to SUPERPRECEL. I tego sie trzeba trzymać :)

    Idz doprowadzic do porzadku Hajleja a nie bezproduktywnie tracisz czas w
    enternecie ;)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 38. Data: 2009-04-09 09:47:08
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Jeszcze raz mnie nazwij preclem to Ci przypierdole...

    Ale ja nie istnieje. Ty tez nie, wiem bo bylem dwa razy w tych jebanych
    Slubicach.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 39. Data: 2009-04-09 09:52:24
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Ale ja nie istnieje. Ty tez nie, wiem bo bylem dwa razy w tych jebanych
    > Slubicach.

    Ja tez bylem i tez siebie nie spotkalem. Cos w tym musi byc...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 40. Data: 2009-04-09 12:08:05
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    lesor wrote:

    > Nawet jesli zapamietali numer, to musialbys chciec beknac.
    > Jesli Cie nie zatrzymali to mozesz spac spokojnie.

    Znaczy, udalo sie w sadzie? :)

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.