  • 41. Data: 2009-04-09 14:17:07
    Temat: Re: Fotoradar, jak to jest?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    news:grk79e$kv5$1@mx1.internetia.pl...
    > Nie moga. Ale wiekszosc precli (Kuczu, DeFresz, Piomaj, ja) zglosilaby sie
    > do najblizszego komisariatu i dobrowolnie poddala karze. Wiec zrob to i
    > napisz pozniej co i jak.

    Dzisiaj byłem w kościele. Wyspowiadałem się z tego. Ksionc powiedział, że
    jak miałem tam zapłacic 500 zł mandatu, to żebym jemu dał 300 i odpuści mi.
    Dałem. Przynajmniej punktów nie dostałem. Myslę, że to sprawiedliwe...

    --
    Grzybol

  • 42. Data: 2009-04-09 19:24:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 02:00:19 +0200, de Fresz napisał(a):

    > Spoko, wszystkie fotki z fotoradarów jakie widziałem, były w
    > czernej-bieli.

    żebyś się nie zdiwił. Widziałem już w kolorze i takiej jakości, że widać
    było nie tylko kierowcę ale i pasażera z tyłu. Wyraźnie :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 43. Data: 2009-04-10 06:18:35
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Tadek / Motostore wrote:

    > Znaczy, udalo sie w sadzie? :)

    Nie.
    Zmasowany atak swiadkow ze sluzb mundurowych i chyba nieprzychylnosc a na
    pewno nieznajomosc swiata motocykli u sedziego.
    Zdjecia sa tak chujowe, ze szkoda o nich gadac jako o dowodzie do
    rozpoznania z przodu. Nawet w schubertcie "gagarinie". Czarno-biale z 16
    stopniowa skala szarosci na moje oko.
    Ale "okolicznosci zatrzymania".
    A mi sie juz nie chce jezdzic po Polsce.

    600zl + 120zl
    +10pkt (to akurat za glupote)

    --
    pozdrawiam, l e s o r
    CB1300 Misiek

  • 44. Data: 2009-04-10 09:28:25
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Kuczu wrote:

    > kijem

    Kijem tpo Kocyk umi Czyzby dal ci na to licencje?

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 45. Data: 2009-04-10 12:40:43
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Chłopie - "być może", "prawdopodobnie", "powinien", "jest szansa" etc.
    > Nie - "na pewno tak będzie". Nie w polskim sądzie, zwłaszcza grodzkim.
    > Choćby i przepisy były po Twojej stronie.

    a ja sobie pozwoliłem kiedys na nieprzyjecie mandatu. Na posiedzeniu które
    odbyło sie zaocznie zostałem skazany na "nagane" i koszty sadowe 50zł.
    Opłaciło sie :-) Nooo, mogłem sie nie zgodzic z wyrokiem i wyedy byłaby
    pełna rozprawa. No ale sie zgodziłem :)

    b.

  • 46. Data: 2009-04-10 13:21:23
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    No wlasnie mam pytanie.
    Motocykl zarejestrowany na zone.
    Ona nie ma PJ kat A.
    Jak przyjdzie foto, poda zgodnie z prawda, ze pojazd powierzyla mi, a ja
    zgodnie z prawda ;) ze bylem tak pijany, ze nie pamietam kto wtedy jezdzil.

    Kto dostanie mandat za "niewiedze" kto prowadzil pojazd ?
    Włascicielka wie komu go powierzyła.
    Ja nie wiem kto się gaznal, ale ja nie jestem wlascicielem (bylem w tym
    czasie niby posiadaczem czy jak to zwac).

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2009-04-10 14:57:52
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > 50zł. Opłaciło sie :-) Nooo, mogłem sie nie zgodzic z wyrokiem i wyedy
    > byłaby pełna rozprawa. No ale sie zgodziłem :)

    Ja też raz sobie pozwoliłem. Mandat od strazy miejskiej za złe parkowanie.
    Mandat 500 + 190 za holowanie + punkty. Sprawa do sądu grodzkiego.
    Zapłaciłem najpierw holowanie, więc w plecy. W sądzie 50 zł kosztów +
    nagana. Na szczęście to nie wyrok tylko orzeczenie, nie ma w kwitach że
    karany. Po wyroku np. grzywny masz przez 5 lat w papierach karany. Wtedy
    pizda, posłem nie możesz być itd. Jest jeszcze inny aspekt. Takie sprawy
    toczą się w sądach grodzkich właściwych dla miejsca wykroczenia. Ja byłe
    200km od chałupy. Trzeba by się stawić najpierw na przesłuchanie, zanim
    sprawa trafi do sądu. Potem może być zaocznie, lecz niekoniecznie. Dlatego
    nie dyskutowałem z Panem Debilem. Tak na marginesie policja w tym kraju jest
    nikomu niepotrzebna. Jebią tylko mandaty i pieprzą wkoło, ze to dla naszego
    dobra, by jeździć bezpiecznie. Gówno prawda. Nigdy nie zacząłem jeździć
    inaczej po otrzymaniu mandatu. Nic więcej nie robia. Ostatnio 2 razy mnie
    okradli. Nawet dupy zza biurka nie ruszyli. Przerzucili papierki i przyszło
    że sprawa umorzona. Tak jest zawsze. Pomimo, że wszyscy wokoło wiedzą, kto
    jest złodziejem, to policja nigdy nie wie. To zbędny wrzód na dupie
    Polaków.To samo dotyczy straży miejskiej.

    --
    Grzybol

  • 48. Data: 2009-04-10 15:23:01
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 4/10/09 4:57 PM, Grzybol wrote:

> [...]
    > jest złodziejem, to policja nigdy nie wie. To zbędny wrzód na dupie
    > Polaków.To samo dotyczy straży miejskiej.

    100% true

    sil

  • 49. Data: 2009-04-10 15:29:23
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grzybol"
> [...]
    >że sprawa umorzona. Tak jest zawsze. Pomimo, że wszyscy wokoło wiedzą, kto
    >jest złodziejem, to policja nigdy nie wie. To zbędny wrzód na dupie

    A co ty zrobiłeś w tej sprawie, skoro "wszyscy wiedzą"?

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Ludzie byli dawniej bliżsi sobie. Musieli.
    .\....@e...eu.org.\.\. Broń nie niosła daleko.

  • 50. Data: 2009-04-10 16:13:15
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w
    wiadomości news:slrngtupej.g82.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> [...]
    > wiedzą, kto jest złodziejem, to policja nigdy nie wie. To zbędny wrzód
    > na dupie A co ty zrobiłeś w tej sprawie, skoro "wszyscy wiedzą"?

    Zrobiłem. Powiedziałem im kto. Pokazałem gdzie mieszka. Reakcja psów -
    'dzień dobry, czy to Pan okradł samochód nr rej... itd? Nie skąd? Ja w
    życiu. Aha, to przepraszamy i życzymy miłego dnia'. Tyle było interwencji.

    --
    Grzybol