  • 1. Data: 2009-04-08 18:46:34
    Temat: Fotoradar, jak to jest?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Dzisiaj jechałem sobie przez miasto i nagle na odcinku gdzie prowadzono
    remont drogi, przy ograniczeniu do 40km/h wpasowałem się na fotoradar, taki
    ustawiony z człowiekiem obsługującym go. Człowiek miał krótkofalówkę, a za
    jakieś 100 metrów dalej był radiowóz i tam wyłapywali delikwentów. Miałem
    jakieś 60-70, załapałem się na fotkę. Jechałem fazerem 600. Nie widziałem,
    żeby gość przy radarze się odwracał, a radiowóz był zajęty bo trzymali
    delikwenta. Przejechałem bez oporów dalej. Teraz pytanie: czy mogą mi
    dowalić jakimś cudem? Czy jeśli np. ktoś zapamiętał mój numer i mają fotkę z
    przodu to mogę beknąć? Bo nie wiem:-)

    --
    Grzybol

  • 2. Data: 2009-04-08 19:00:55
    Temat: Re: Fotoradar, jak to jest?
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > dowalić jakimś cudem? Czy jeśli np. ktoś zapamiętał mój numer i mają fotkę z

    Fotke Ci zrobili ? a usmiechales sie ladnie? masz numer rejestracyjny
    na kasku ?

    Nie ma tematu. Mozesz postawic mi piwo za rownowartosc mandatu

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 3. Data: 2009-04-08 19:08:03
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > remont drogi, przy ograniczeniu do 40km/h wpasowałem się na fotoradar,
    > taki ustawiony z człowiekiem obsługującym go. Człowiek miał krótkofalówkę,

    W takich okazjach jest tak, że jeżeli zatrzymujący nie daje rady z powodu
    dużej ilości "klientów", to wystarczy tylko zdjęcie. Ale to tylko w
    przypadku samochodów.
    IMHO jeżeli nie zatrzymali Cie od razu, to myslę, że nie będą sobie Tobą
    głowy zawracać. No chyba, że trafisz na pedanta, któremu motocyklista urwał
    lusterko w prywatnym samochodzie :).

    pozdr.
    Mystik

  • 4. Data: 2009-04-08 19:09:13
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 8 Kwi, 21:00, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    > Fotke Ci zrobili ? a usmiechales sie ladnie?  masz numer rejestracyjny
    > na kasku ?
    >
    > Nie ma tematu. Mozesz postawic mi piwo za rownowartosc mandatu

    hmm... dwie stówki... hmm... daj znać, bo nie dasz rady z 3ema
    kratkami. w dodatku wolisz wino

    - gildor

  • 5. Data: 2009-04-08 19:22:37
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Grzybol wrote:
> [...]
    > bez oporów dalej. Teraz pytanie: czy mogą mi dowalić jakimś cudem?
    > Czy jeśli np. ktoś zapamiętał mój numer i mają fotkę z przodu to mogę

    Nawet jesli zapamietali numer, to musialbys chciec beknac.
    Jesli Cie nie zatrzymali to mozesz spac spokojnie.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 6. Data: 2009-04-08 19:44:52
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "lesor" <p...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Nawet jesli zapamietali numer, to musialbys chciec beknac.
    > Jesli Cie nie zatrzymali to mozesz spac spokojnie.

    No, też tak mi się wydaje. Ale kiedyś tu czytałem na grupie, jak ktos
    opisywał sytuację w której jechał za nim Misiek na moto z kamerką. Nie
    zatrzymał go, a po jakimś czasie do domu mu przyszedł mandat za
    przekroczenie prędkości. Niezbadane są wyroki Miśków. Więc nie wiem, czy jak
    ten od radaru zapisał mój numer, to czy nie przyjdzie mi jednak beknąć...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2009-04-08 19:50:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Fotke Ci zrobili ? a usmiechales sie ladnie? masz numer rejestracyjny na
    > kasku ?
    > Nie ma tematu. Mozesz postawic mi piwo za rownowartosc mandatu

    Ja już we wszystko uwierzę. Mam taki niefart do mandatów w tym miesiącu, że
    tragedia. Najpierw fotka w samochodzie - na 70 miałem 90. 100 zł i 5
    punktów. Za tydzień nastepny raz - Pan Misiek stwierdził, że widział z
    odległości jakichś 2 kilometrów!, że wyprzedzałem na ciągłej. Bez lornetki.
    Na moje stwierdzenie, że tam była przerywana, odparł że mogę odwołać się
    zawsze do sądu. 200 i 5 karnych. Więc teraz już uwierzę, że przyjedzie do
    mnie do chałupy, sprawdzi kolor kasku, porówna ze zdjęciem i pójdę
    siedzieć:-)

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2009-04-08 19:54:09
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Nawet jeśli zapisał to co? Ma na dowód zdjęcie z numerem pojazdu? Piomay
    > już ci napisał że jak nie miałes na kasku numeru to nie masz się czym
    > martwić :) ale chyba udajesz że jego posta nie widziałeś bo on o jakieś
    > piwo się upominał ;)

    Piwo nie problem:-) Nawet krata. Ino, gdzie i kiedy? :-)

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2009-04-08 19:54:53
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

[...]

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 10. Data: 2009-04-08 20:13:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    lesor wydusił z siebie te słowy:

    > Nawet jesli zapamietali numer, to musialbys chciec beknac.
    > Jesli Cie nie zatrzymali to mozesz spac spokojnie.

    pamiętajmy, ze mandat jest na osobe, a nie na maszyne.
    Jesli widac było twarz spod kasku, a koleś przy foto zapisał numer, zeby
    ustalić adres ... to mandat nie potrzebuje numeru rejestracyjnego na zdjęciu
    tylko włąsnie twarzy kierowcy.
    Numer rej. jest potrzebny tylko do ustalenia adresu wysyłki.
    Podobnie jest z samochodami.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI