  • 61. Data: 2009-04-11 12:27:07
    Temat: Re: Fotoradar, jak to jest?
    Od: marusc <c...@g...pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > nie dyskutowałem z Panem Debilem. Tak na marginesie policja w tym kraju jest
    > nikomu niepotrzebna. Jebią tylko mandaty i pieprzą wkoło, ze to dla naszego
    > dobra, by jeździć bezpiecznie. Gówno prawda. Nigdy nie zacząłem jeździć
    > inaczej po otrzymaniu mandatu. Nic więcej nie robia. Ostatnio 2 razy mnie
    > okradli. Nawet dupy zza biurka nie ruszyli. Przerzucili papierki i przyszło
    > że sprawa umorzona. Tak jest zawsze. Pomimo, że wszyscy wokoło wiedzą, kto
    > jest złodziejem, to policja nigdy nie wie. To zbędny wrzód na dupie
    > Polaków.To samo dotyczy straży miejskiej.

    Bo policjanci są rozliczani z ilości mandatów, nie z bezpieczeństwa w
    ich rejonie. Jaki jest największy koszmar polskiego policjanta - wszyscy
    zaczęli przestrzegać prawa i premia poszła się ...

    --
    Marek
    F650 Funduro

  • 62. Data: 2009-04-12 00:32:40
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.04.2009 Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> napisał/a:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grzybol"
    >
    > Na przykład napisać skargę wyżej. Albo zainteresować prasę. Metod jest
    > trochę, tylko trzeba się wysilić.

    jesteś kurwa taki śmieszny.

    zdrówka życzę.

    --
    kakmaratamildotcom

  • 63. Data: 2009-04-14 11:42:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Pryzmat pisze:

    > Kijem tpo Kocyk umi Czyzby dal ci na to licencje?

    kocyk to ma licencje na patyczek a nie na kijek.

    --
    gildor
    9'99

  • 64. Data: 2009-04-15 05:02:22
    Od: wiewior <w...@o...pl>

    Baczek pisze:
    > No wlasnie mam pytanie.
    > Motocykl zarejestrowany na zone.
    > Ona nie ma PJ kat A.
    > Jak przyjdzie foto, poda zgodnie z prawda, ze pojazd powierzyla mi, a ja
    > zgodnie z prawda ;) ze bylem tak pijany, ze nie pamietam kto wtedy jezdzil.
    >
    > Kto dostanie mandat za "niewiedze" kto prowadzil pojazd ?
    > Włascicielka wie komu go powierzyła.
    > Ja nie wiem kto się gaznal, ale ja nie jestem wlascicielem (bylem w tym
    > czasie niby posiadaczem czy jak to zwac).

    Ćwiczyłem tego roku temat.

    Prawo o ruchu drogowym
    Art. 78.
    4. Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy
    przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec.

    Kodeks wykroczeń
    Art. 97. Kto wykracza przeciwko innym przepisom o bezpieczeństwie lub o
    porządku ruchu na drogach publicznych,
    podlega karze grzywny do 3.000 złotych albo karze nagany.

    Bez punktów.

    --
    Wiewior

  • 65. Data: 2009-04-15 16:15:40