  • 21. Data: 2009-04-09 07:27:32
    Temat: Re: Fotoradar, jak to jest?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > Jeszcze raz mnie nazwij preclem to Ci przypierdole...

    Amil, nie bój się. popsuł sobie paluszek. nie da rady.

    --
    gildor
    9'99

  • 22. Data: 2009-04-09 07:28:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    gildor pisze:

    > Amil, nie bój się. popsuł sobie paluszek. nie da rady.

    Zdrowieje. Dam rade

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 23. Data: 2009-04-09 07:29:39
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Ch opie -  "by mo e", "prawdopodobnie", "powinien", "jest szansa" etc.
    > Nie - "na pewno tak b dzie". Nie w polskim s dzie, zw aszcza grodzkim.
    > Cho by i przepisy by y po Twojej stronie.

    gówno prawda :)

  • 24. Data: 2009-04-09 07:31:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-09 09:29:39 +0200, WIADRO <w...@g...com> said:

    > gówno prawda :)

    No nie gadaj że TOBIE się udało coś z Wymiarem załatwić? ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 25. Data: 2009-04-09 07:34:33
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kuczu wrote:
    > Zdrowieje. Dam rade

    Taaa, ciekawe którą ręką.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 26. Data: 2009-04-09 07:36:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Taaa, ciekawe którą ręką.

    tą co umi trzymac nożyczki obcinając paznokcie, przecież.

    --
    gildor
    9'99

  • 27. Data: 2009-04-09 07:38:01
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    gildor pisze:

    > Amil, nie bój się. popsuł sobie paluszek. nie da rady.

    Ja mu pomoge, a dla Amila wierszyk: Amil Amil Ty ..uju :>

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 28. Data: 2009-04-09 07:42:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-09 09:26:13 +0200, Kuczu <p...@j...pl> said:

    > Jeszcze raz mnie nazwij preclem to Ci przypierdole...

    Właśnie właśnie, przecież miała być uroczystość oficjalnego
    uhonorowania Ciebie tytułem Super-Precla...

    PS Szybko biegam! ;-)

  • 29. Data: 2009-04-09 07:42:51
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > No nie gadaj e TOBIE si uda o co z Wymiarem za atwi ? ;-)

    tak, powiększyłem sobie :]

  • 30. Data: 2009-04-09 07:44:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marcin Gardeła pisze: