  • 1. Data: 2012-10-08 18:44:01
    Temat: Fotoradar Rzeczenica :)
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    Heh,
    ustrzelili mnie jak wracalem z wywczasu. 66/50 propozycja 100zl i ilestam punktow
    karnych, spoko spoko, ale byla godzina bodajze 23:23, a ja nie widzialem zadnego
    znaku. Odpisalem zatem, ze po godz. 23:00 na obszarze zabudowanym jest ograniczenie
    predkosci do 60km/h zatem jak juz cos to zgodnie z pkt art i czymstam nalezy sie
    mandat 50zl i 0 pkt karnych. I pare tygodni ciszy... az tu wlasnie przyszedl liscik
    od strazy wiejskiej z mandacikiem na 50zl
    Placic czy olac?

    --
    Pozdro.
    Jimiasty

  • 2. Data: 2012-10-08 19:19:48
    Temat: Re: Fotoradar Rzeczenica :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Jimiasty" <j...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > zgodnie z pkt art i czymstam nalezy sie mandat 50zl i 0 pkt karnych. I
    > pare tygodni ciszy... az tu wlasnie przyszedl liscik od strazy wiejskiej z

    Zapytac o atesty na urzadzenie.
    Jesli wyjdzie np. ze to Iskra to grzecznie wyslac ich w cholere.

  • 3. Data: 2012-10-08 19:23:33
    Od: <1...@...192333.invalid> (Tom N)

    Jimiasty w
    ups.com>:

> [...]
    > karnych. I pare tygodni ciszy... az tu wlasnie przyszedl liscik od
    > strazy wiejskiej z mandacikiem na 50zl Placic czy olac?

    Wezwać do natychmiastowego usunięcia utrwalonego niezgodnie z obowiązującymi
    przepisami obrazu naruszenia , oraz do doprowadzenia urządzenia do stanu
    odpowiedniego. Zawiadomić jednostkę nadrzędną o nieprzestrzeganiu przepisów
    prawa przez...

    Rozporządzenie MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 17 czerwca 2011 r. Dziennik
    Ustaw Nr 133 Poz. 77 z 2011 roku
    Rozdział 4
    Sposób dokonywania pomiarów przez urządzenia
    rejestrujące:
    § 7. Urządzenie rejestrujące dokonujące pomiaru
    prędkości, na potrzeby prowadzonych postępowań
    w  sprawach o  wykroczenia, nie zapisuje za pomocą
    technik utrwalania obrazów naruszeń polegających na
    przekroczeniu przez kierujących pojazdami dopuszczalnej prędkości o 10 lub
    mniej km/h.

    Przepisy przejściowe i końcowe
    §  10. Do stacjonarnych urządzeń rejestrujących,
    które zostały zainstalowane w pasie drogowym dróg
    publicznych przed dniem wejścia w życie rozporządzenia:
    1) nie stosuje się przepisów § 3;
    2) wymagania, o których mowa w § 6, stosuje się po
    upływie 36 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia.
    § 11. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

    Na okrasę:
    <http://superauto24.se.pl/auto-porady/fotoradary-nie
    zgodne-z-konstytucja-tak-twierdzi-rzecznik-praw-obyw
    atelskich_283963.html>

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2012-10-09 00:02:59
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 października 2012 19:23:35 UTC+2 użytkownik Tom N napisał:

    > Rozporządzenie MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 17 czerwca 2011 r. Dziennik
    <ciach>

    O to to, bardzo dobre! Juz spiesze im odpisac :)

  • 5. Data: 2012-10-09 00:04:42
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 października 2012 19:19:37 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
    > Zapytac o atesty na urzadzenie.
    >
    > Jesli wyjdzie np. ze to Iskra to grzecznie wyslac ich w cholere.

    Atesty sa radar to stacjonarna multanowa. Straze wiejskie w pomorskim to
    profesjonalisci w lojeniu podroznych

  • 6. Data: 2012-10-09 08:13:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Oct 2012 15:02:59 -0700 (PDT), Jimiasty napisał(a):
    > <ciach>
    > O to to, bardzo dobre! Juz spiesze im odpisac :)

    Po czym doniesc do prokuratora ze zniszczyli dowody :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-10-09 15:20:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Oct 2012 09:44:01 -0700 (PDT), Jimiasty napisał(a):

> [...]
    mandat 50zl i 0 pkt karnych. I pare tygodni ciszy... az tu wlasnie przyszedl liscik
    od strazy wiejskiej z mandacikiem na 50zl

    1. Nauczyć czytnik zawijania wierszy
    2. Natychmiast wysłać pismo do SM z żądaniem wyjaśnienia, na jakiej
    podstawie wystawili mandat, skoro nie wyraziłeś zgody na ukaranie Cię nim.
    3. Mogło być ogarniczenie do 50 - myślisz, że czemu coraz częściej są znaki
    50?

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2012-10-09 20:16:29
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-08 18:44, Jimiasty pisze:
> [...]
    mandat 50zl i 0 pkt karnych. I pare tygodni ciszy... az tu wlasnie przyszedl liscik
    od strazy wiejskiej z mandacikiem na 50zl

    Zapłać i miej to głęboko w piździe. Czasu masz za dużo?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 9. Data: 2012-10-09 20:39:27
    Od: <6...@8...203927.invalid> (Tom N)

    megrims w

    > Zapłać i miej to głęboko w piździe.

    Podać numer konta?

    > Czasu masz za dużo?

    A Ty pieniędzy?

    ;-)

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2012-10-09 20:47:55
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-09 20:39, (Tom N) pisze:
    > megrims w

    > Podać numer konta?
    Autor wątku chyba ma numer konta na korespondencji od SM.

    > A Ty pieniędzy?
    >
    > ;-)

    Pieniądze zawsze można odzyskać. Czasu straconego NIE.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....