  • 1. Data: 2012-10-08 11:12:13
    Temat: Jaki silnik wybrać do Smarta Fortwo?
    Od: burek1993 <k...@g...com>

    Benzyna czy Diesel? Mało jeżdżę i szukam silnika, który by mało palił. Proszę o
    szybką odpowiedź. :D

  • 2. Data: 2012-10-08 11:38:06
    Temat: Re: Jaki silnik wybrać do Smarta Fortwo?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    burek1993 nabazgrał(a):

    > Benzyna czy Diesel? Mało jeżdżę i szukam silnika, który by mało palił.
    > Proszę o szybką odpowiedź. :D

    Benzyna potrafiła spalić nawet 6-7L w mieście więc średnio to oszczędne,
    chyba że w nowych wersjach poprawili REALNE spalanie.

  • 3. Data: 2012-10-08 12:24:40
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-10-08 11:38, Chris pisze:
    > Benzyna potrafiła spalić nawet 6-7L w mieście więc średnio to oszczędne,
    > chyba że w nowych wersjach poprawili REALNE spalanie.

    ... i drugie tyle oleju ;)

  • 4. Data: 2012-10-08 12:44:53
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2012-10-08 11:12, burek1993 pisze:
    > Benzyna czy Diesel? Mało jeżdżę i szukam silnika, który by mało palił. Proszę o
    szybką odpowiedź. :D

    Mam do sprzedania stary silnik od kosiarki - 6,5 KM. Po drobnych
    przeróbkach powinien pasować... :-)
    T.

  • 5. Data: 2012-10-08 12:48:28
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    mister nabazgrał(a):

    > ... i drugie tyle oleju ;)

    I remont silnika co 100tyś :)

  • 6. Data: 2012-10-10 09:22:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-08 11:12, burek1993 pisze:
    > Benzyna czy Diesel? Mało jeżdżę i szukam silnika, który by mało palił. Proszę o
    szybką odpowiedź. :D

    Jesteś już dużym chłopcem? Chyba umiesz podjąć decyzję samodzielnie, a
    potem wziąć za nią odpowiedzialność?

    --
    MN