  • 31. Data: 2012-10-12 15:31:22
    Temat: Re: Fotoradar Rzeczenica :)
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    j...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Zawsze można samodzielnie poszukać:
    > http://img522.imageshack.us/img522/4926/rzeczenica02
    .jpg

    > Znak "50" jest widoczny, widoczny jest fotoradar, aczkolwiek nie
    > wiemy czy to z tego upolowano kolegę (dalej jest normalny fotoradar).

    To już jest coś, ale tak naprawdę, to znak widać dalej niż "smietnik" i
    głowy bym nie dał jakie ograniczenie obowiązuje w miejscu z którego
    zrobiono to zdjęcie opierając się wyłącznie na nim.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 32. Data: 2012-10-12 15:47:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Oct 2012 15:31:22 +0200, w <50781baa$1@news.home.net.pl>, "Big Jack"
    <a...@b...zz> napisał(-a):

> [...]
    > głowy bym nie dał jakie ograniczenie obowiązuje w miejscu z którego
    > zrobiono to zdjęcie opierając się wyłącznie na nim.

    Nie wiadomo. Ale to jest fotoradar "śmietnikowy" (mobilny), a Ty miałeś chyba
    zdjęcie z drugiego -- http://antyradary.phi.pl/forum/download.php?id=2605

  • 33. Data: 2012-10-12 15:49:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Oct 2012 15:47:43 +0200, w
    <e...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie wiadomo. Ale to jest fotoradar "śmietnikowy" (mobilny), a Ty miałeś chyba
    > zdjęcie z drugiego -- http://antyradary.phi.pl/forum/download.php?id=2605

    I trochę lepsza fotka:
    http://czluchow.tygodnik.pl/system/26/articles/000/0
    05/641/horizontal_photos/normal.JPG?1325749332

  • 34. Data: 2012-10-12 16:32:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    i...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Nie wiadomo. Ale to jest fotoradar "śmietnikowy" (mobilny), a Ty
    > miałeś chyba zdjęcie z drugiego --
    > http://antyradary.phi.pl/forum/download.php?id=2605

    Ja nie miałem w ogóle, a w każdym razie nie w (z) Rzeczenicy

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 35. Data: 2012-10-12 16:34:21
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu piątek, 12 października 2012 16:00:07 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:

    > I trochę lepsza fotka:
    >
    > http://czluchow.tygodnik.pl/system/26/articles/000/0
    05/641/horizontal_photos/normal.JPG?1325749332

    tak, to ten sqr!@#$
    Anyway uwazam, ze oprocz zdjecia i dokumentow legalizacji fotoradaru, powinni
    przysylac rowniez jakis papier dokumentujacy aktualnie obowiazujace ograniczenie
    predkosci.

  • 36. Data: 2012-10-15 11:41:40

    Fri, 12 Oct 2012 16:32:51 +0200, w <50782a13$1@news.home.net.pl>, "Big Jack"
    <a...@b...zz> napisał(-a):

    > Ja nie miałem w ogóle, a w każdym razie nie w (z) Rzeczenicy

    Przepraszam za złe podpięcie się do wątku :).