eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaFotolab HDRe: Fotolab HD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotolab HD
    Date: Thu, 10 Apr 2014 19:34:05 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <li6kmf$gsr$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lhcaqc$9pc$1@node2.news.atman.pl> <li16vj$mdb$1@node1.news.atman.pl>
    <li3ms5$jmq$1@news.task.gda.pl> <li4c87$69g$1@node1.news.atman.pl>
    <m...@i...localdomain> <li6786$1rt$1@node1.news.atman.pl>
    <1rt9j8o5qfydm$.1lpyivy5lt9jt.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-202-51.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1397151247 17307 89.69.202.51 (10 Apr 2014 17:34:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Apr 2014 17:34:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.4.0
    In-Reply-To: <1rt9j8o5qfydm$.1lpyivy5lt9jt.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:902457
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-10 18:00, Sylwester Zarębski pisze:
    >
    > Albo, co chyba nawet ważniejsze, mieć znajomych, którzy w danych
    > dziedzinach takimi ekspertami są.
    >

    A powinno być tak, że w sklepie zatrudniającym ponoć wyszkolonych
    sprzedawców doradzą uczciwie co kupić. Nie jeden raz przechodząc obok
    konsultanta w Euro AGD lub Media Markt słyszałem jakie farmazony
    sprzedawca sadził typu złote końcówki w kablu HDMI co niby dają lepsze
    brzmienie :-D Jedynie młodsze pokolenie nieufnie do tego podchodzi co
    usłyszy. Ale starsi jak jeden mąż dają się nabijać w butelkę. Co gorsze,
    przypuszczam, że nawet nie o kasę (marżę) w tym wszystkim chodzi. Bo
    przecież gdyby przekonać klienta do zakupu czegoś droższego, co
    faktycznie spowoduje wymierną korzyść, to i klient będzie
    usatysfakcjonowany i sprzedawca zyska na wyższej marży.

    Są też bardzo nieuczciwe zachowania sprzedawców (tu Euro AGD króluje) w
    naliczaniu marży na "dodatkach". I tak np. nie tania karta do aparatu
    cyfrowego potrafi być 2x droższa niż w innych sklepach. Rozumiem, że
    można za towar wart 10zł zażądać 20zł. Ale za kartę wartą 200zł żądać np
    460zł???

    --
    Pozdrawiam
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: