eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaFotografowie slubni maja przerabane - dyskusja bridezillas na kafeteria.pl o fotografachRe: Fotografowie slubni maja przerabane - dyskusja bridezillas na kafeteria.pl o fotografach
  • Data: 2010-03-24 14:31:19
    Temat: Re: Fotografowie slubni maja przerabane - dyskusja bridezillas na kafeteria.pl o fotografach
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 14:19:07 +0100, cichybartko napisał(a):

    > Chcesz powiedzieć że istnieje coś takiego jak optymalny gust? ;)

    Nie. nigdzie tego nie napisalem.

    > Wykształcić to trzeba tolerancje oraz wiarę w wolność i indywidualizm
    > jednostki.

    Alez ich wcale nie trzeba wyksztalcac. Wystarczy poobserwowac dzieci. To
    jest cos z czym sie rodzimy. To rodzice, szkola, .... zabijaja w dzieciach
    te cechy. To od rodzicow mozna uslyszec "nie baw sie z tym i owym bo on
    jest z takiej siakiej rodziny" albo od nauczycielki "on nie jest
    towarzystwem dla Ciebie".

    > Nie odbieraj tego źle ale pozujesz na humanistę a zupełnie nie wierzysz
    > w drugiego człowieka.

    Nie pozuje na humaniste bo nim nie jestem. Masz racje, nie wierze w
    czlowieka. Albo inaczej - wierze w zupelnie bezinteresowna nieskonczona
    glupote gatunku ludzkiego.

    > Kategoryzujesz, to że ktoś słucha discopolo wcale nie znaczy że nie ma
    > do zaoferowania nic w innych dziedzinach, może jest geniuszem w hodowli
    > rzadkich odmian storczyków.

    Wybacz ale nie wierze by ktos kto jest milosnikiem disco polo byl w stanie
    czyms mnie zaskoczyc. A wyjatki zawsze sie zdarzaja.

    > Podobnie z ubraniem np. pan Kałużyński, na krawacie potrafił mieć plamy
    > jeszcze z czasów PRL a na kinie i kulturze znał się jak mało kto w tym kraju.

    Zwaz ze w druga strone to nie dziala - nie kazdy kto ma plame na krawacie
    jest Kaluzynskim.

    Kyniu