    From: "Łukasz Bąk" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotografowaniee akcji policji i antyterrorystów
    Date: Mon, 4 May 2009 14:51:42 +0200

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:gtmnej$squ$1@inews.gazeta.pl...

    > "Lukasz Bąk" <m...@g...com> wrote in message

    > Albo takie pstrykanie pociagow. Brandzluja sie ludziska, bo widzieli sklad
    > numer EB120489 na czterdziestym piatym kilometrze trasy ze swinoujscia do
    > torunia i zrobili nawet zdjecie wagonowi restauracyjnemu.

    To gdzieś w Szczecinie będzie... farciarze. ;)

    > Tez, kurna, bez sensu. Ale takie kurna maja hobby i to ich problem.

    Zgadzam się, to też hobby ale jakoś ostatnio wybitnie modny temat. Coś się
    chyba grubego szykuje. A jakby do fotografowania wypadków dodać to, że
    lepiej analogiem to myślę, że wątek zrobi karierę.

    Jednak jakoś mnie nie przekonuje latanie za wypadkami czy fotografowanie
    tych zdarzeń. Jakie by okoliczności nie były - z terrorystami czy bez nich.
    Może dlatego, że się naoglądałem takich zdarzeń i najlepiej by było gdybym
    mógł sobie je z pamięci wykasować.

    Pewnie robiący zdjęcia z tematów sex.*filia to też hobbyści i też mają
    problem.

    Łukasz Bąk