  • 1. Data: 2010-02-13 19:07:06
    Temat: Re: Fotograficzny szczyt bezczelnosci
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > I wpuścić w trąbę 50 osób...

    Myślę, że gdybyś tym osobom powiedział dlaczego nie prowadzisz zajęć,
    to stanęły by za tobą, w końcu oni płacili za zajęcia z tobą - tak się
    domyślam, że tu taki jest kontekst.

    Dobrze ktoś napisał wcześniej, że ludzie i pieniądze to bardzo
    niebezpieczna mieszanka, niektórym puszczają wszystkie hamulce dla
    paru papierków, nie mówiąc o większych kwotach.
    Jak sobie przypomnę, jak mnie wspólnik dymał, któremu ufałem, gość z
    tytułem i pracownik naukowy, to szlag mnie trafia, a już sporo lat minęło.
    Wszystko było cacy, dopóki nie pojawiła się kasa, nagle, ja faceta nie
    poznaję, schizofrenia czy coś innego, nie ten sam człowiek?!
    Zacisnąłem zęby i tylko mi wstyd wielki, jak sobie pomyślę, jak on ze
    mnie śmieje się do tej pory, pewnie opowiada, jak można na naiwności i
    głupocie innych ludzi robić pieniądze!