  • Data: 2009-10-29 17:41:05
    Temat: Re: Fotografia w bliskim UV
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@m...com pisze:
    > Witam.
    > Czemu nie mogę nic znalezc w sieci na ten temat (prócz zastosowań w
    > astronomi), skoro jesli chodzi o podczerwien to tego jest mnóstwo? czy
    > istnieją filtry np. wycinające światło o długości powyżej 380 nm? matryce
    > jakoś specjalnie uczulone na UV? jak wygląda typowy krajobraz zieleni z niebem
    > w świetle UV?

    Fuji wypuścił 2 aparaty wrażliwe na IR i UV. Jeden na bazie hybrydy
    S9500, drugi na bazie lustrzanki. Oba są do zastosowań
    kryminalistycznych i oba są strasznie drogie, nie przymierzając jak
    Nikon D3s :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.