  • 21. Data: 2010-02-22 20:27:28
    Temat: Re: Fotografia reportazowa
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Przeszkody pojawiaja sie raczej po drugiej stronie - chocby, moim
    > zdaniem, bardzo restrykcyjne prawo do wizerunku obowiazujace w UE, ktore
    > powoduje, ze ograniczenia pojawiaja sie juz w trakcie fotografowania, a
    > zdjecia ktore powstaja bardziej przypominaja fotografie reklamowa, gdzie
    > bohater zdjecia podpisuje zgode na rozpowszechnianie tylko takiego
    > wizerunku,ktory sam zaakceptuje.

    I, co najsmieszniejsze, ta moda na taka ochrone wizerunku przyszla zza oceanu.
    Moi przyjaciele z Francji sa rowniez zdania, ze Amerykanie ostatnimi czasy lubia
    sie procesowac, i to glownie oni narzucili te mode ;).

  • 22. Data: 2010-02-23 14:37:12
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości

    > No to według tego kryterium pl.rec.foto.cyfrowa jest idealnym miejscem ;).
    > Sami znawcy tematu i jeszcze możesz liczyć na natychmiastową odpowiedź.

    nie, tutaj uważają ze sie znają , a nie sie znają:)

  • 23. Data: 2010-02-23 14:44:47
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-23 15:37, Kokos pisze:
    > U?ytkownik "cichybartko"<c...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > nie, tutaj uwa?aj? ze sie znaj? , a nie sie znaj?:)

    Dopóki nie sprecyzujesz swojej definicji "znawcy" nie będziemy mogli
    tego stwierdzić ;). Co jest Twoim miernikiem kompetencji w świecie
    fotografii? Może jest to ilość publikacji, dorobek, działalność
    wystawiennicza czy może opozycja wobec wszystkiego ;)?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 24. Data: 2010-02-24 19:05:55
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 21 of Feb 2010 17:45, romek76 wrote:

> [...]
    > reportazowej w Polsce po 1989 roku - rozwoj (kierunki ewent. rozwoju)
    > czy regres... Jak rozpowszechnienie fotografii cyfrowej wplywa na jej

    Bezpośrednio po 1989 było świetnie. Pojawili się reporterzy
    trafiający w odpowiednim czasie, na odpowiednie miejsce
    i robiący dobre zdjęcia (choćby Krzysztof Miller). Później,
    jako nierozerwalnie związana z prasą schodziła na koty, psy,
    aż zeszła śmiertelnie razem ze śmiercią odbiorców (np mnie
    i innych, nie mogących już czytać polskiej prasy).

    --
    nb