  • Data: 2009-09-30 15:47:12
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldemarrr wrote:

    > Zbyszku, ja rozumiem: bezpieczentwo i podzielam ten poglad.
    > Ale kopie bezpieczenstwa mozna robic raz dziennie na drugi, stary
    > (czytaj: tani) dysk. Jesli cos stracisz to jeden dzien pracy. Na takie
    > ryzyko chyba mozna sobie pozwolic? Drugiego korpusu tez chyba nie
    > musisz kupowac, jesli zmieniasz aparat co 3 lata to ten poprzedni
    > jako awaryjny powinien okazac sie wystarczajacy, prawda?

    dyski to także szybkość

    co do korspusów - 2 korpusy to filozofia pracy
    dają bezpieczeństwo i 2 różne obiektywy założone na raz
    ja mam na sobie 2 aparaty z dwoma ogniskowymi

    poza tym - aparat zawsze może paść w środku zlecenia
    klient płaci - klient wymaga... - dla mnie to profesjonalizm - powiedzieć
    klientowi - jestem zabezpieczony - mam drugi aparat....

    wiesz ile starych piątek cierpiało na problem psującego się spustu - blaszka
    pękała i spust wpadał do środka - nie mogłeś robic zdjęć - kaput... pierdoła
    za 300 zł
    powiedz teraz pannie młodej że zdjęć nie będzie... chyba nigdy nie widziałeś
    oznak syndromu welonu uciskającego na mózg... ;)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk