  • Data: 2009-09-30 15:56:15
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roger from Cracow wrote:

    > Punk widzenia zalezy od punktu siedzenia. Obrabialem foty na notebooku
    > teraz mam kompa ekono za 2500zl a monitor za 300zl CRT. LR jak go

    ile taki fot obrabiasz?
    ile tygodniowo
    ile miesięcznie
    ja w tym roku mam 70 tysięcy zdjęć

    > wreszcie opanowalem starcza mi prawie na wszystko, w PS CS2 robie
    > sobie tylko B&w bo LR z tym sobie jeszcze nie radzi. Tak z grubsza. Za
    > chwile
    > pewnie kupie jakis LCD i to bedzie moja wielka inwestycja tak z
    > 1500zl max pewnie.
    > Nie przesadzaj Zbyszek z tymi cudami. Szkla sprzet tez mozna spokojnie
    > podejsc ekonomiczniej. Wlasnie siedze nad fotami z pleneru czesc z 5D
    > a czesc

    no ja nie mam jeszcze 85L, 50L 35L sprzedałem bo bardziej potrzebowałem
    fisza
    ale w przyszłym roku 85L musze kupić - za dobre szkło..

    różnicy w obrazowaniu nie ma
    do pleneru - prawie porównywalne
    do reportażu - róznica ogromna -AF

    --