  • 31. Data: 2010-09-02 20:31:58
    Temat: Re: Foto ślubna
    Od: JD <j...@g...com>

    On 2 Wrz, 22:12, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Mogę do sygnaturki, albo coś w tym stylu?
    > --
    > Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    > Pozdrawiam
    > JAwww.skanowanie-35mm.pl

    Ależ proszę :)

    --
    JD

  • 32. Data: 2010-09-02 21:16:51
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-02 16:36, f...@a...pl wrote:
    > Ostatnio przeglądam trochę galerii na temat fotografii ślubnej no i
    > klops: http://kzietek.ovh.org/gallery.html Jak można jeszcze się tym
    > chwalić.... a podobno wspomnienia są bezcenne....

    miszcz! mój dziadek lepsze robi małpą :)

  • 33. Data: 2010-09-02 21:20:02
    Od: Sawi <s...@p...onet.pl>

    Pan Piskorz pisze:
    > Tylko jeśli ci młodzi ludzie są faktycznie ze stolicy, to pewnie mają
    > fajne prace, są menadżerami, kierownikami itp. i decydują o losie innych.

    No tak, bo w stolicy to tylko menadżerów i kierowników mamy....;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi

  • 34. Data: 2010-09-03 06:24:27
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 2 Wrz, 17:11, DeDe <p...@p...fm> wrote:

    > Straszne pasztety te panny młode:)

    Przesadzasz człowieku. Wystarczyłby przyzwoity stylista oraz krawcowa,
    wizażystka, fryzjerka i kilka innych osób wprowadzających w życie jego
    rady, wszyscy by cmokali na laski z podanego linka. Oczywiście
    fotograf uwiecznił takie pozy i grymasy, że laski wypadły pewnie dużo
    gorzej niż w rzeczywistości. Poza tym niestety one i ich "styliści"
    dołożyli swoje w doborze strojów, fryzur, makijażu itp... ot taki
    odpowiednik "wiejskiego tuningu auta".

  • 35. Data: 2010-09-03 06:31:07
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 2 Wrz, 17:48, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > Uwierz, mozna gorzej:
    >
    > http://picasaweb.google.com/artyphot/ArtiLukaszWeddi
    ng#

    > Autor swego czasu dosc glosno promowal swoje uslugi foto, wiekszosc w
    > galerii..

    Całość może nie robi dobrego wrażenia, ale jakby wybrać niektóre kadry
    i popracować nad obróbką, to byłoby całkiem ok.

  • 36. Data: 2010-09-03 06:37:21
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 2 Wrz, 18:47, stasio <a...@...pl> wrote:

    > Przebijam:
    >
    > http://www.fotoknyt.pl/galeria/e-plener-nowosc

    Przynajmniej gość ma własny pomysł na foto okolicznościowe. No ileż
    można oglądać różne port-folia, w których są ciągle powielane do
    znudzenia te same wyeksploatowane pomysły typu: para młoda pływająca w
    morzu, jeziorze, rzece czy sadzawce, bieg na bosaka po plaży, polu,
    łące, ostry pierwszy plan a na drugim nieostry partner ... rzygać się
    chce.

  • 37. Data: 2010-09-03 06:40:54
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 2 Wrz, 23:16, Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > miszcz! mój dziadek lepsze robi małpą :)

    No to biegnij do dziadka i powiedz mu, że ma okazję dorobić do
    emerytury.

  • 38. Data: 2010-09-03 07:12:18
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 02 Sep 2010 17:11:07 +0200, DeDe napisał(a):

    > Straszne pasztety te panny młode:)

    http://www.joemonster.org/art/15001/Dziwna_panna_mlo
    da
    --
    marcin

  • 39. Data: 2010-09-03 07:36:14
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 3 Wrz, 09:12, zly <b...@N...fm> wrote:

    > http://www.joemonster.org/art/15001/Dziwna_panna_mlo
    da
    > --
    > marcin

    Ta panna mloda jest prawdziwym okazem wszystkich zdjec panienek
    mlodych.
    Sama prawda. Dodal bym jeszcze w tle ruin fabryki i zlomiarzami.
    StaM

  • 40. Data: 2010-09-03 08:31:29
    Od: AMI <a...@g...com>

    Jaki rynek takie zdjęcia. Zawsze będą chętni zeby miec zdjecia ślubne
    za 1000 i mniej. Będą chętni którzy zrobią za taką kase albo tak się
    cenią, albo za tą kase oddaje parze jpg z puchy ( uwierzcie poznalem
    wielu takich fotografów gdzie pytali się mnie w czym obrabiać RAW bo
    zawsze robili zdjęcia w JPG a pan mlody kazal w RAW ), albo robia za
    darmo bo się uczą. Mnie tam nie dziwią takie zdjęcia, bo zawsze znajdą
    się tacy fotograficy i tacy klienci.
    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz