  • 1. Data: 2010-09-02 14:36:41
    Temat: Foto ślubna
    Od: f...@a...pl

    Ostatnio przeglądam trochę galerii na temat fotografii ślubnej no i klops:
    http://kzietek.ovh.org/gallery.html Jak można jeszcze się tym chwalić....
    a podobno wspomnienia są bezcenne....

    --
    D.S

  • 2. Data: 2010-09-02 14:42:54
    Temat: Re: Foto ślubna
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 2010-09-02 16:36, f...@a...pl pisze:
    > Ostatnio przeglądam trochę galerii na temat fotografii ślubnej no i
    > klops: http://kzietek.ovh.org/gallery.html Jak można jeszcze się tym
    > chwalić.... a podobno wspomnienia są bezcenne....

    Widze moje tereny :)
    Arkadia, Nieborow

  • 3. Data: 2010-09-02 14:48:01
    Od: f...@a...pl

    Dnia 02-09-2010 o 16:42:54 NEURON <2...@g...pl> napisał(a):

    > Widze moje tereny :)
    > Arkadia, Nieborow

    he he no to masz artystę w okolicy.
    A tak na marginesie, nawet darmowy Paint.NET mógłby pomóc przy podstawowej
    obróbce, nie chce mi się wierzyć, że poszło to tak do klienta.

    --
    D.S

  • 4. Data: 2010-09-02 14:58:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ostatnio przeglądam trochę galerii na temat fotografii ślubnej no i
    > klops: http://kzietek.ovh.org/gallery.html Jak można jeszcze się tym
    > chwalić.... a podobno wspomnienia są bezcenne....

    Tak - wspomnienia, a nie slubne gnioty ;)

    Coz tak zlego jest w tych zdjeciach? Przypuszczam, ze srednia
    krajowa, a moze nawet ciut wyzej...
    Przynajmniej ich nie zameczyl Photoshopem na smierdz ;)

    Klientom sie pewnie podobaja - tylko to ma znaczenie.

  • 5. Data: 2010-09-02 15:11:07
    Od: DeDe <p...@p...fm>

    > Coz tak zlego jest w tych zdjeciach?

    Straszne pasztety te panny młode:)

    D.

  • 6. Data: 2010-09-02 15:14:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Straszne pasztety te panny młode:)

    Wolalem pisac na temat ;)

  • 7. Data: 2010-09-02 15:23:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    DeDe pisze:

    > Straszne pasztety te panny młode:)

    Powinno się je zaszczelić. W ogóle wszystkich brzydkich zaszczelić,
    otróć, a na koniec ótopić.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2010-09-02 15:33:53
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 2 Wrz, 17:23, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Powinno się je zaszczelić. W ogóle wszystkich brzydkich zaszczelić,
    > otróć, a na koniec ótopić.
    > pozdrawia Adam
    Ftografuw tez,ale lysyh only (nadmiar swiatla-bliki-glaca)
    StaM

  • 9. Data: 2010-09-02 15:36:04
    Od: StaM <q...@g...com>

    jeszcze ras

  • 10. Data: 2010-09-02 15:48:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    <f...@a...pl> wrote in message news:op.vietjjxrjrylto@delld531...
    > Ostatnio przeglądam trochę galerii na temat fotografii ślubnej no i klops:
    > http://kzietek.ovh.org/gallery.html Jak można jeszcze się tym chwalić....
    > a podobno wspomnienia są bezcenne....

    Uwierz, mozna gorzej:

    http://picasaweb.google.com/artyphot/ArtiLukaszWeddi
    ng#

    Autor swego czasu dosc glosno promowal swoje uslugi foto, wiekszosc w
    galerii..

    Pozdrawiam
    Kamil