  • Data: 2014-02-09 16:19:58
    Temat: Re: Foto
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "atm"

    >>> Mac

    > Od kiedy slowo "FOTO" jest zastrzezone dla nazwy gazety?
    > Idac dalej tym tropem: AUTO zdechlo? TELE padlo? AUDIO gluche?

    Moze nie zastrzezonym, ale w Polsce bez wapienia zarejestrowanym
    miesiecznikiem od 1975 roku:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Foto
    Odnosnie zas meritum to wiem ze mlodzi ludzie maja niestety problem
    z pojmowaniem wielu kwestii (takie niestety czasy) w tym z poprawna
    polszczyzna i tym samym slowa pisane: foto, Foto, FOTO to dla nich to
    samo. Informuje ze jednak tak nie jest.
    AM