  • 1. Data: 2014-02-09 00:30:23
    Temat: Foto
    Od: Maciekvw <m...@p...onet.pl>

    Czy FOTO zdechło? Wie ktoś coś?

    Pozdr

    mac

  • 2. Data: 2014-02-09 01:38:56
    Temat: Re: Foto
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.02.2014 00:30, Maciekvw pisze:
    > Czy FOTO zdechło? Wie ktoś coś?

    Generalnie usenet zdycha, ludzie się na fora przesiadają. Takie czasy.

    --
    anacron
    aba/

  • 3. Data: 2014-02-09 03:17:40
    Od: Maciekvw <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.02.2014 01:38, anacron pisze:

    > Generalnie usenet zdycha, ludzie się na fora przesiadają. Takie czasy.

    Mam na myśli FOTO - takie pismo

    pozd

    Mac

  • 4. Data: 2014-02-09 12:08:57
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Maciekvw"

    > Mam na myśli FOTO - takie pismo
    > pozd
    > Mac

    Nie wziales poprawki na to ze u niektorych osobnikow gatunku ludzkiego
    cos takiego jak logiczne myslenie powoli zanika. Wydaje im sie ze jesli
    maja juz łopatolopa lub jebleta to nie musza robic uzytku z wlasnego mozgu.
    Jesli wiec takiemu nie napiszesz wprost o co pytasz to otrzymasz odpowiedz
    jak powyzej. Takie niestety czasy.
    AM

  • 5. Data: 2014-02-09 12:39:26
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-09 12:08, Hades wrote:

> [...]
    > Jesli wiec takiemu nie napiszesz wprost o co pytasz to otrzymasz odpowiedz

    Od kiedy slowo "FOTO" jest zastrzezone dla nazwy gazety?
    Idac dalej tym tropem: AUTO zdechlo? TELE padlo? AUDIO gluche?

  • 6. Data: 2014-02-09 13:27:07
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.02.2014 12:39, atm pisze:

    > Od kiedy slowo "FOTO" jest zastrzezone dla nazwy gazety?
    > Idac dalej tym tropem: AUTO zdechlo? TELE padlo? AUDIO gluche?

    Nie wziąłeś poprawki na to ze u niektórych osobników gatunku ludzkiego
    coś takiego jak logiczne myslenie powoli zanika. :D

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2014-02-09 16:19:58
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "atm"

    >>> Mac

    > Od kiedy slowo "FOTO" jest zastrzezone dla nazwy gazety?
    > Idac dalej tym tropem: AUTO zdechlo? TELE padlo? AUDIO gluche?

    Moze nie zastrzezonym, ale w Polsce bez wapienia zarejestrowanym
    miesiecznikiem od 1975 roku:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Foto
    Odnosnie zas meritum to wiem ze mlodzi ludzie maja niestety problem
    z pojmowaniem wielu kwestii (takie niestety czasy) w tym z poprawna
    polszczyzna i tym samym slowa pisane: foto, Foto, FOTO to dla nich to
    samo. Informuje ze jednak tak nie jest.
    AM

  • 8. Data: 2014-02-09 18:05:51
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > z pojmowaniem wielu kwestii (takie niestety czasy) w tym z poprawna
    > polszczyzna i tym samym slowa pisane: foto, Foto, FOTO to dla nich to

    Ok, spojrzalem wczesniej jak wyglada strona tej gazety i zastalem niezly
    groch z kapusta. Watkotworca pytal o "FOTO", na stronie zas okladki
    czasopisma zatytulowanego "foto" oprocz tego informacja:
    "Miesięcznik Foto należy do opiniotwórczego stowarzyszenia wydawców
    prasy fotograficznej TIPA".

  • 9. Data: 2014-02-09 18:54:41
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Odnosnie zas meritum to wiem ze mlodzi ludzie maja niestety problem
    >
    > z pojmowaniem wielu kwestii (takie niestety czasy) w tym z poprawna
    >
    > polszczyzna

    starsi tez sa nieqmaci , moze nawet bardziej , gdyz z uplywem czasu kora mozgowa
    rzeszotnieje. Rowniez maja problem z poprawna polszczyzna - i to nie jest kwestia
    takiego czasu - tak bylo , jest i bedzie.

    pytanie otwierajace sugeruje, ze chodzi o jakies zwierze nazywajace sie "foto".
    zdychaja jak wiadomo zwierzeta.