-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <oftaqi$vec$1@dont-email.me> <dd2v0jvyhknr$.yub7nn4jly09.dlg@40tude.net>
<ofues6$rir$2@node1.news.atman.pl> <ofufbb$gsr$1@node2.news.atman.pl>
<ofujtn$b6o$3@dont-email.me>
<5922d950$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5922d950$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Ford przeskakuje przez dziury w jezdni
Date: Mon, 22 May 2017 14:39:34 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 25
Message-ID: <5922dc08$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.163.39
X-Trace: 1495456776 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5164 83.30.163.39:55590
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605559
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5922d950$0$15201$6...@n...neostrad
a.pl...
>Nie podniecajcie się tak, bo właśnie tak działa normalne zawieszenie
>samochodu z tradycyjnymi amortyzatorami. Im bardziej twarde
>zawieszenie tym lepiej samochód "przeskakuje" dziury. W każdym
>zawieszeniu koła natychmiast nie zmieniają swojego położenia i jadąc
>z odpowiednio dużą prędkością, koła przeskakują nad dziurami.
>Kolejnym zadaniem amortyzatorów jest wygaszenie drgań, które powstają
>podczas przejazdu po nierównej powierzchni. Także i po przeskoczeniu
>dziury i uderzeniu koła o krawędź dziury. Gdyby amortyzatory nie
>wytłumiły tych uderzeń to koło jeszcze długo by podskakiwało po
>takiej dziurze, przez co traciłoby przyczepność.
Nie kolo, tylko caly samochod. "Buja nim jak szatan" to malo
powiedziane.
> Innowacyjnością Forda natomiast jest dynamiczna zmiana
> charakterystyki pracy układu amortyzacji. Także i ta technologia nie
> jest czymś nowym, bo już wiele firm ją stosuje od wielu lat, a chyba
> prekursorem był Citroen.
Ale czy do tego stopnia ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.17 14:41 J.F.
- 22.05.17 14:58 J.F.
- 22.05.17 15:35 r...@k...pl
- 22.05.17 18:35 Pszemol
- 22.05.17 19:46 J.F.
- 24.05.17 21:03 Marcin
- 24.05.17 21:54 J.F.
- 24.05.17 22:13 Shrek
- 25.05.17 16:20 J.F.
- 25.05.17 23:16 T.
- 26.05.17 06:45 Shrek
- 27.05.17 08:27 RoMan Mandziejewicz
- 29.05.17 12:17 robot
- 29.05.17 12:24 Liwiusz
- 29.05.17 15:31 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość