-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ford przeskakuje przez dziury w jezdni
Date: Mon, 22 May 2017 06:53:04 -0500
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 1
Message-ID: <ofujtm$b6o$1@dont-email.me>
References: <oftaqi$vec$1@dont-email.me><dd2v0jvyhknr$.yub7nn4jly09.dlg@40tude.net>
<2...@t...pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 22 May 2017 12:00:54 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="3a8a6e642169205cd7e5cd836bb07578";
logging-data="11480";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+A99Kdk3DozH1xhyU0uHT7"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <2...@t...pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:vXSllmn3b9DkcO5LCe0heOLiGlo=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605544
[ ukryj nagłówki ]"szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
news:20170522110520.c7d54518dabfd4bf46548dce@tlen.pl
...
> On Mon, 22 May 2017 10:28:26 +0200
> Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
>
>
>> Ale to jest moim zdaniem jakiś dziwny pomysł, bo aktywne zawieszenie
>> powinno właśnie wypuścić koło w tą dziurę, następnie tak zmienić
>> charakterystykę amortyzatora, żeby na końcu dziury koło wróciło
>> w górę bez wybijania nadwozia.
>
> W dodatku nie wiem jaki to ma mieć sens, kiedy i tak koło
> na końcu dziury wali w jej krawedź, więc i tak i opona
> i zaweszenie obrywają.
No ale może to nie jest problem zerojedynkowy, może nie
chodzi o to aby nie udeżyło w jej krawędź tylko aby uderzyło
"mniej" (z inną siłą, na inną głębokość, itp).
Być może też nie chodzi tu tylko o trwałość zawieszenia tylko
może chodzić o komfort jazdy kierowcy/pasażera.
Muszę kiedyś takiego Forda wziąć na jazdę próbną to się zobaczy.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.17 13:54 Pszemol
- 22.05.17 13:54 Pszemol
- 22.05.17 13:56 Pszemol
- 22.05.17 13:56 Pszemol
- 22.05.17 14:19 Shrek
- 22.05.17 14:27 Uzytkownik
- 22.05.17 14:39 J.F.
- 22.05.17 14:41 J.F.
- 22.05.17 14:58 J.F.
- 22.05.17 15:35 r...@k...pl
- 22.05.17 18:35 Pszemol
- 22.05.17 19:46 J.F.
- 24.05.17 21:03 Marcin
- 24.05.17 21:54 J.F.
- 24.05.17 22:13 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?