eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord przeskakuje przez dziury w jezdniRe: Ford przeskakuje przez dziury w jezdni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford przeskakuje przez dziury w jezdni
    Date: Mon, 22 May 2017 06:53:04 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <ofujtm$b6o$1@dont-email.me>
    References: <oftaqi$vec$1@dont-email.me><dd2v0jvyhknr$.yub7nn4jly09.dlg@40tude.net>
    <2...@t...pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 22 May 2017 12:00:54 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="3a8a6e642169205cd7e5cd836bb07578";
    logging-data="11480";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+A99Kdk3DozH1xhyU0uHT7"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <2...@t...pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:vXSllmn3b9DkcO5LCe0heOLiGlo=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605544
    [ ukryj nagłówki ]

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:20170522110520.c7d54518dabfd4bf46548dce@tlen.pl
    ...
    > On Mon, 22 May 2017 10:28:26 +0200
    > Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
    >
    >
    >> Ale to jest moim zdaniem jakiś dziwny pomysł, bo aktywne zawieszenie
    >> powinno właśnie wypuścić koło w tą dziurę, następnie tak zmienić
    >> charakterystykę amortyzatora, żeby na końcu dziury koło wróciło
    >> w górę bez wybijania nadwozia.
    >
    > W dodatku nie wiem jaki to ma mieć sens, kiedy i tak koło
    > na końcu dziury wali w jej krawedź, więc i tak i opona
    > i zaweszenie obrywają.

    No ale może to nie jest problem zerojedynkowy, może nie
    chodzi o to aby nie udeżyło w jej krawędź tylko aby uderzyło
    "mniej" (z inną siłą, na inną głębokość, itp).
    Być może też nie chodzi tu tylko o trwałość zawieszenia tylko
    może chodzić o komfort jazdy kierowcy/pasażera.

    Muszę kiedyś takiego Forda wziąć na jazdę próbną to się zobaczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: