eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord jednak g... wort ;)Re: Ford jednak g... wort ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Date: Tue, 06 Dec 2011 17:29:00 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <jblfvb$63s$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
    <4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
    <1syvo482z4gtl$.1u9qrfkc8uyku.dlg@40tude.net>
    <jbkm4h$ohg$1@mx1.internetia.pl>
    <k8ekhchidhif$.xrwuy9g5p44b.dlg@40tude.net>
    <jbkp1l$8ld$1@mx1.internetia.pl> <jbktkj$8tu$1@mx1.internetia.pl>
    <jbku6u$cc3$1@mx1.internetia.pl> <jbl03r$nen$1@mx1.internetia.pl>
    <jbl1u6$5q3$1@mx1.internetia.pl> <jbl2o0$cke$1@mx1.internetia.pl>
    <jblbqm$nkk$1@news2.ipartners.pl> <jblc1m$js8$5@node2.news.atman.pl>
    <jbldhq$oiq$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-103-4.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1323189035 6268 77.253.103.4 (6 Dec 2011 16:30:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 16:30:35 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jbldhq$oiq$1@mx1.internetia.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418732
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-12-06 16:59, Sylwester Łazar pisze:
    >>> BTW, bez sprężyn to się pewnie i tak nie obędzie, bo niech się ten układ
    >>> elektryczny zawiesi w pozycji "zawór otwarty" :) Chyba, że bezkolizyjny...
    > Na jakiś kompromis można początkowo się zgodzić.

    Znaczy na jaki? Wymień kilka znanych Ci silników bezkolizyjnych.
    Bezkolizyjność jako taka raczej nie zależy od rodzaju "napędu"
    zaworów.

    > Może być bezkolizyjny, lub posiadać jakieś (słabsze) sprężyny.
    > Chodzi o to, aby wyeliminować wałek rozrządu, pasek gumowy, łożyska,
    > napinacz, czyli jakieś 10 kilogramów złomu, który musi być wożony i kręcony.

    Gdyby to było uzasadnione w dowolny sposób to zdaje się, że mielibyśmy
    bez liku takich rozwiązań w miejscach, gdzie aspekt ekonomiczny
    rozwiązania jest zasadniczo pomijalny - liczą się efekty.
    Co ciekawe - systemu bezsprężynowe znane są od dawna i rzadko
    spotykane (http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozrz%C4%85d_desmodrom
    iczny).



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: