eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord jednak g... wort ;)Re: Ford jednak g... wort ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.task
    .gda.pl!news.mm.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Date: Tue, 06 Dec 2011 14:37:41 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 24
    Message-ID: <jbl5rd$osa$1@news.mm.pl>
    References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
    <4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
    <1syvo482z4gtl$.1u9qrfkc8uyku.dlg@40tude.net>
    <jbkm4h$ohg$1@mx1.internetia.pl>
    <k8ekhchidhif$.xrwuy9g5p44b.dlg@40tude.net>
    <jbkp1l$8ld$1@mx1.internetia.pl> <jbktkj$8tu$1@mx1.internetia.pl>
    <jbku6u$cc3$1@mx1.internetia.pl> <jbl03r$nen$1@mx1.internetia.pl>
    <jbl1u6$5q3$1@mx1.internetia.pl> <jbl2o0$cke$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-46-186-91-41.dynamic.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1323178669 25482 46.186.91.41 (6 Dec 2011 13:37:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 13:37:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <jbl2o0$cke$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418713
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-12-06 13:43, PM pisze:

    > ponadto nie chodzi o straty tylko o "odessanie" całej energii przez
    > rozrusznik.
    > mozna zaobserwowac co się dzieje z przekąznikami w samochodzie przy
    > słabym aku i niskiej temp.
    > wszytsko się włacza wyłacza przygasa..
    > o ile lampka oswietlenia kabiny może sobie zdychac bez mocy
    > to taki układ rozrzadu niespecjalnie.
    >

    Nie wiem po co dumasz nad tym, jak juz dawno takie rozwiazania zostaly
    opracowane i to w roznych wariantach.

    > no dobra dalej szukamy przyczyn dlatego to nie weszło do produkcji a
    > zamiast tego robi sie jakies regulacje wniosu zaworów w multiair
    > lub mechniaczne rozłacznie w TSI.

    Moze chodzi o koszty takiego rozwiazania, chociaz nie wiem ile kosztuja
    obecne i ile mialyby kosztowac te elektromagnetyczne.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: