-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
Date: Tue, 6 Dec 2011 11:20:58 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 41
Message-ID: <jbkpmv$br1$1@mx1.internetia.pl>
References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
<4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
<4edde57d$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-254-89-105.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1323166239 12129 77.254.89.105 (6 Dec 2011 10:10:39 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 10:10:39 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418676
[ ukryj nagłówki ]> elektronika to moje male hobby, sam projektowalme plytkim, robilem (jak
bylem
> mlodszy w sumie bo teraz to juz niezbyt) i wiem ze maly pad = odpadnie
przy
> dluzszym lutowaniu albo ukruszy sie sciezka dochodzaca do padu jesli
element
> drga lub sie porusza (np zlacze jakies z grubszym kablem). Ze nie widzieli
o
> tym w fabryce VAG to juz dla mnie kosmiczna zagadka :) Sciezki pewnie
> projektowali autoroutem z domyslnymi nastawami :)
To nie produkuje VAG tylko zamawia.
VAG to producent samochodów. Jest tam może wielu elektroników,
ale są oni w cieniu branży MECHANICZNEJ i FINANSOWEJ.
Nikt im nie pozwoli mieć dominującego zdania.
> Cale szczescie ze zlacza komputera pojazdu sa solidne, calosc jak widac
> hermetyczna bo problemow z tym nie mam.
Niestety. Nie są ani solidne, ani nawet zbytnio hermetyczne.
Co najwyżej bryzgoszczelne i ładne.
Jako, że ludzie lubią kolorowe, precyzyjne plastiki i gumki no to i się
podniecają :-)
Jeśli nawet by były hermetyczne, to oddzielały by jedynie powietrze
zewnętrzne od orginalnego powietrza w złączu, z hali produkcyjnej.
Generalnie złącza nie są wcale potrzebne użytkownikami auta.
Z całą pewnością można powiedzieć, że użytkownik ich nie chce.
Dlatego trzeba je zalutować, bo żadem producent z tego co mi jest wiadomym,
nie lutuje.
Tak to już jest, że gorsza technika wypiera lepszą i to się od lat powtarza.
Znowu muszę przeprosić za ten autorytatywny ton,
ale to tylko ton wskazujący na problem.
Nie zamierzam nikogo do tego namawiać,
ja tylko proponuję lepsze rozwiązanie.
--
-- .
pozdrawiam
Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
i projektowania PCB
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.11 11:15 Papkin
- 06.12.11 11:42 Sylwester Łazar
- 06.12.11 11:44 Papkin
- 06.12.11 12:16 PM
- 06.12.11 12:37 Sylwester Łazar
- 06.12.11 12:31 Karolek
- 06.12.11 12:52 Chris
- 06.12.11 12:58 PM
- 06.12.11 13:41 Sylwester Łazar
- 06.12.11 13:47 Sylwester Łazar
- 06.12.11 13:43 PM
- 06.12.11 14:37 Karolek
- 06.12.11 16:19 Jakub Witkowski
- 06.12.11 16:23 AZ
- 06.12.11 16:48 Sylwester Łazar
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=