  • 1. Data: 2010-08-13 10:11:43
    Temat: Fon Z GPSem ?
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    Jaki telefon z GPSem polecacie do 500-600PLN ? Oprócz GPSu musi posiadac
    mozliwość rozmawiania, wysyłania SMSów i ewentualnie gprs/edge/hsdpa.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 2. Data: 2010-08-13 10:25:28
    Temat: Re: Fon Z GPSem ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w
    > Jaki telefon z GPSem polecacie do 500-600PLN ? Oprócz GPSu musi
    > posiadac mozliwość rozmawiania, wysyłania SMSów i ewentualnie
    > gprs/edge/hsdpa.

    Napisz lepiej czego od tego GPS oczekujesz. Bo od zachcianek
    programowych zalezy wybor systemu, a dalej telefonu.

    J.

  • 3. Data: 2010-08-13 10:53:13
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w
    >
    > Napisz lepiej czego od tego GPS oczekujesz. Bo od zachcianek
    > programowych zalezy wybor systemu, a dalej telefonu.

    nawigację do auta mam, garmina 60csx na rower też, gps ma po prostu działać,
    system może byc symbian albo WM.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2010-08-13 11:02:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 12:53:13 +0200, VSS napisał(a):

    > nawigację do auta mam, garmina 60csx na rower też, gps ma po prostu działać,
    > system może byc symbian albo WM.

    Zdecyduj się, wcześniej nawet nie mruknąłeś, że to ma być smartfon

    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-08-13 13:15:40
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >
    > Jaki telefon z GPSem polecacie do 500-600PLN ? Oprócz GPSu musi posiadac
    > mozliwość rozmawiania, wysyłania SMSów i ewentualnie gprs/edge/hsdpa.

    LG GT 540 i zaden inny !

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 6. Data: 2010-08-13 14:55:42
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Waldek Godel wrote:
    > Zdecyduj się, wcześniej nawet nie mruknąłeś, że to ma być smartfon

    a czy napisałem, że nie może być ??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2010-08-13 15:03:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 16:55:42 +0200, VSS napisał(a):

    > a czy napisałem, że nie może być ??

    nie wiem czy znajdziesz nie-smartfona z symbianem lub windowsem.

    Jeżeli jednak może nie być systemu wcale, to może SE C702, zwłaszcza, że
    jest sporo tańszy niż limit.

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 8. Data: 2010-08-13 15:30:20
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Kotlet mielony wrote:
    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > LG GT 540 i zaden inny !

    ok, prawie się zdecydowałem tylko jedna sprawa:
    w specyfikacji jest napisane:

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 9. Data: 2010-08-13 15:31:01
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    ok, prawie się zdecydowałem tylko jedna sprawa:
    w specyfikacji jest napisane:

    GPS Yes, with A-GPS support

    to pełny GPS czy jakas proteza ??

    --