  • 1. Data: 2010-08-13 12:35:04
    Temat: Poprawa zasięgu w domu - GSM repeater
    Od: daro <d...@o...pl>

    Witajcie, mieszkam w takim miejscu że za oknem, na balkonie mam pełny
    zasięg GSM natomiast w domu zasięg się urywa, pojawia się tylko na
    parapecie i to przy samym oknie. Nie da się rozmawiać w domu - brak
    zasięgu (PlusGSM oraz Orange). Pojawiły się takie urządzonka jak
    wzmacniacz GSM czy repeater GSM w cenie 300 - 400 zł. Czy ktoś to może
    testował czy działa takie urządzenie?
    --
    d.

  • 2. Data: 2010-08-13 12:38:46
    Temat: Re: Poprawa zasięgu w domu - GSM repeater
    Od: "Michał" <n...@d...pl>

    Użytkownik "daro" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasięgu (PlusGSM oraz Orange). Pojawiły się takie urządzonka jak
    > wzmacniacz GSM czy repeater GSM w cenie 300 - 400 zł. Czy ktoś to może

    hej,
    działa, montowałem takie u klienta - dom w lesie, zasięg w środku ledwo co,
    po założeniu dało się pogadać. Miałem wersję jakąś trochę mocniejsza, bo dom
    spory. Kupowałem na allegro - firma z Częstochowy, bo tu mogłem odebrać
    osoibiście, ale pewnie wszedzie mają to samo:)
    pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2010-08-13 14:27:53
    Temat: Re: Poprawa zasi?gu w domu - GSM repeater
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > hej,
    > dzia?a, montowa?em takie u klienta - dom w lesie, zasi?g w ?rodku ledwo co,
    > po za?o?eniu da?o si? pogada?. Mia?em wersj? jak?? troch? mocniejsza, bo dom
    > spory. Kupowa?em na allegro - firma z Cz?stochowy, bo tu mog?em odebra?
    > osoibi?cie, ale pewnie wszedzie maj? to samo:)
    > pozdrawiam
    > Micha?

    Czy ktoś się orientuje czy tego typu urządzenia wzmacniają wszelkie
    sieci jakie są w zasięgu?
    Czy działają zarówno dla 2G jak i 3G?

    Barek

  • 4. Data: 2010-08-13 15:54:05
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik BAREK napisał:

    > Czy ktoś się orientuje czy tego typu urządzenia wzmacniają wszelkie
    > sieci jakie są w zasięgu?
    > Czy działają zarówno dla 2G jak i 3G?

    Podlaczam sie do pytania, a od razu z prosba o doradzenie jaki sprzet
    kupic :)

  • 5. Data: 2010-08-13 16:50:00
    Od: "AW" <1...@t...pbz>

    > Czy ktoś się orientuje czy tego typu urządzenia wzmacniają wszelkie sieci
    > jakie są w zasięgu?
    > Czy działają zarówno dla 2G jak i 3G?

    Nie polecam samodzielnej zabawy w instalację
    urządzeń bądź co bądź nadawczych bez doświadczenia .
    Brak doświadczenia można łatwo rozpoznać -
    po padających pytaniach .
    Polecam studiowanie instrukcji , każdy typ
    wzmacniacza ma stosowny manual .
    Na stronach pod linkiem każdego wzmacniacza jest
    pobieżny opis instalacji i zastosowania .
    Linki do opisów ripiterów różnych typów .
    http://www.dipol.com.pl/repeatery-repeatery-gsm,4384
    .htm
    http://www.dipol.com.pl/repeatery-repeatery-dcs,4745
    .htm
    http://www.dipol.com.pl/repeatery-repeatery-3g,4747.
    htm

    --
    AW

  • 6. Data: 2010-08-13 19:47:28
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 13 Aug 2010 16:27:53 +0200, BAREK <b...@p...pl> wrote:

    >Czy ktoś się orientuje czy tego typu urządzenia wzmacniają wszelkie
    >sieci jakie są w zasięgu?
    >Czy działają zarówno dla 2G jak i 3G?

    dla scislosci, to sa wzmacniacze sygnalu radiowego a nie repeatery
    GSM. Sa to dwukierunkowe wzmacniacze pasmowe i do tego 2 antenki:
    zewnetrzna i wewnetrzna. I musza byc na odpowiednie pasma.

    Mysle, ze GSM 900/1800 wchodza wgre, bo poza centrami duzych miast to
    2100 umts to chyba nie ma.

    Nigdy nie montowalem, ale pewnie z zasady dzialania to trzeba wziac
    pod uwage:

    - obslugiwany obszar (wiekszy to wieksze moce)
    - odleglosci od anten na zewnatrz i wew. - jak za blisko to moze sie
    wzbudzic i trzeba obnizac wzmocnienia.

    Jezeli komus nie zalezy na tym aby na telefonie komorkowym osobistym
    (wynoszonym z domu i dalej) to robic - czyli komorka do zastosowan
    stacjonarnych/domowych - to taniej byloby kupic sobie bramke GSM,
    podlaczyc do niej zew. antenke a do bramki podlaczyc zwykly telefon
    bezprzewodowy.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-08-13 21:46:32
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > stacjonarnych/domowych - to taniej byloby kupic sobie bramke GSM,
    > podlaczyc do niej zew. antenke a do bramki podlaczyc zwykly telefon

    A właśnie, tak przy okazji, gdzie można coś takiego sensownie kupić? I
    jak to urządzenie się nazywa? Czy na pewno bramka GSM?

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2010-08-13 21:59:13
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 13 Aug 2010 23:46:32 +0200, Grzexs <g...@g...pXl> wrote:

    >A właśnie, tak przy okazji, gdzie można coś takiego sensownie kupić? I
    >jak to urządzenie się nazywa? Czy na pewno bramka GSM?

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=bra
    mka+gsm

    tylko jak jest slaby sygnal, to szukac takiej, co ma mozliwosc
    podlaczenia zewnetrznej antenki.

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2010-08-14 07:19:23
    Od: "Janusz" <d...@p...onet.pl>

    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=bra
    mka+gsm

    > tylko jak jest slaby sygnal, to szukac takiej, co ma mozliwosc
    > podlaczenia zewnetrznej antenki.

    Mnie zależy na tym zeby uzywac telefon analogowy(stacjonarny).
    Tyle, że chcialbym korzystac z Orange POP.
    Jak to nalezy zrobic, zeby korzystac z Orange POP (komrókowa sieć),
    ale łączyć się z aparatu telefonicznego (Stacjonarnego) ponieważ moja mama,
    nie umie obslugiwac komorek, dlatego wybieralaby numeru z telefonu
    stacjonarnego, jak to zrobić?

  • 10. Data: 2010-08-14 09:44:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Aug 2010 09:19:23 +0200, Janusz wrote:
> [...]
    >ale łączyć się z aparatu telefonicznego (Stacjonarnego) ponieważ moja mama,
    >nie umie obslugiwac komorek, dlatego wybieralaby numeru z telefonu

    No wlasnie tak - kupc bramke, wsadzic karte sim, podlaczyc telefon i
    dziala.

    Tylko takie bramki drogie sa, wiec moze lepiej kupic jakis "telefon
    dla starych ludzi" i przeszkolic mame z uzywania komorki.
    Roznice sa w koncu minimalne.

    J.