  • 11. Data: 2010-08-13 15:56:57
    Temat: Re: Fon Z GPSem ?
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i43ofl$mcf$1@inews.gazeta.pl...
    > ok, prawie się zdecydowałem tylko jedna sprawa:
    > w specyfikacji jest napisane:
    >
    > GPS Yes, with A-GPS support
    >
    > to pełny GPS czy jakas proteza ??

    pelny GPS (i pewnie dodatkowo agps), i zeby tego bylo malo ten pelny GPS
    zdarza sie ze laczy sie z satelitami
    czasem w kilka sekund po odpaleniu.

    Na androida masz jezeli chodzi o programy do nawigacji np ndrive (znajdziesz
    opis w sieci, mapa europy 30 $) ,
    jest tez dostepna jezeli jestes w orange platna nawigacja orange
    (naviexpert)

    telefon bomba

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 12. Data: 2010-08-13 16:25:22
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-08-13 17:56, Kotlet wo?owy pisze:

    > jest tez dostepna jezeli jestes w orange platna nawigacja orange
    > (naviexpert)

    Dlaczego Orange? W Erze na tez, bo mam. 30 dni od pierwszego uzycia
    darmowo, potem platne.

  • 13. Data: 2010-08-13 16:43:11
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego Orange? W Erze na tez, bo mam. 30 dni od pierwszego uzycia
    > darmowo, potem platne.

    nw orange mam przez 2 miesiace :)
    zrezta niewiadomo w jakiej sieci jest, dla przykladu napisalem

  • 14. Data: 2010-08-13 17:01:35
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Kotlet wołowy wrote:

    > pelny GPS (i pewnie dodatkowo agps), i zeby tego bylo malo ten pelny
    > GPS zdarza sie ze laczy sie z satelitami
    > czasem w kilka sekund po odpaleniu.

    no to pieknie

    > Na androida masz jezeli chodzi o programy do nawigacji np ndrive
    > (znajdziesz opis w sieci, mapa europy 30 $) ,
    > jest tez dostepna jezeli jestes w orange platna nawigacja orange
    > (naviexpert)

    w orange mam inet z limitem 8 albo 16G więc nie ma problemu.

    tnx za wskazówki, ogólnie ten LG pasuje mi w 99% :)
    a wifi działa dobrze czy trzeba stac metr od APka ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 15. Data: 2010-08-13 20:21:29
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    VSS pisze:

    > a czy napisałem, że nie może być ??

    siemens sxg75. fajny, nie do zdarcia, ma gps, sprzedam za 500zł.

    ToMasz

  • 16. Data: 2010-08-13 21:52:57
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    > no to pieknie

    > w orange mam inet z limitem 8 albo 16G więc nie ma problemu.
    >
    > tnx za wskazówki, ogólnie ten LG pasuje mi w 99% :)
    > a wifi działa dobrze czy trzeba stac metr od APka ?

    mam pakiet 2 gb internetu wiec nie korzystam z wifi, ni eudalo mi sie (dla
    testu sprawdzalem) polaczyc
    z wifi chroniona haslem (pewnie sie musi dac) co pisalem kilka dni temu, ale
    wifi jest i musi dzialac .

    pozdrawiam.

    ps.
    telefon bomba, pisze to jako wieloletni uzytkownik wielu telefonow w tym
    nokia e51 z symbianem