  • Data: 2009-10-30 01:40:13
    Temat: Re: Folia ochronna
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sat 24 of Oct 2009 23:40, T...@s...in.the.world
    wrote:

    > E, ja mam dwa Siemensy ME45, jeden S55 i Eryka 380s.

    ME45 jest bardzo łatwy do porysowania. Temu dałbym folię,
    Nokie 3xxx (najstarsza używana 5 lat) ekraniki mają jak nowe,
    podczas gdy reszta przetarta na pół grubości plastiku.

    W kompaktach zarysowania ekraników przeszkadzają bardziej
    niż nalepiona folia na lustrzance. Zresztą ta folia jest
    coraz lepsza.

    --
    nb