  • Data: 2009-10-30 02:52:45
    Temat: Re: Folia ochronna
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <hcdg5r$pp0$1@news.dialog.net.pl>, nb <n...@n...net>
    wrote:

    > ME45 jest bardzo łatwy do porysowania. Temu dałbym folię,

    E, tam. Jak mi sie czasem rysuje to sobie poleruje. Z lcd aparatu
    gorzej, bo tam sa jakies powloki chyba.

    > W kompaktach zarysowania ekraników przeszkadzają bardziej
    > niż nalepiona folia na lustrzance. Zresztą ta folia jest
    > coraz lepsza.

    No wlasnie - wracajac do aparatow.
    Czym sie kierowac przy wyborze? Bo takie folie sprzedaje dziesiatki
    sprzedawcow.
    Czy raczej cos takiego:
    <http://allegro.pl/item796749567_folia_3szt_wysylka_
    0zl.html>
    - czy ten klej rzeczywoscie nie niszczy LCD?

    A moze cos takiego - szklanego (akurat mam Pentaxa k10):
    <http://allegro.pl/item798585467_pentax_k20d_k20_gx_
    20_oslona_lcd_szklo_h
    artowane.html>
    albo to:
    <http://allegro.pl/item790319158_pentax_k10d_k110d_k
    100_k100d_super_oslon
    a_na_lcd.html>
    Tylko czy to sie w ogole bedzie trzymalo?

    TA