  • Data: 2012-02-13 13:45:43
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-13 14:39, DoQ wrote:

    > Ciesze się, że doszliśmy do porozumienia iż folie są bez sensu.

    Moja radosc jest rownie ogromna.
    Ok, starczy juz tego sarkazmu. Ciekaw jestem skad sie bierze w tak wielu
    dyskusantach potrzeba nawrocenia na sile na wlasne poglady.
    Kazdy ma inne doswiadczenia, sprzet uzytkuje w nieco innych warunkach...
    ale nie, koniecznie trzeba wysmiac poglady innych bo przeciez samemu sie
    wie lepiej. No coz, gratuluje rowniez samozadowolenia.